شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترکیه ای + تصاویر خانوادگی

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود...

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترکیه ای + تصاویر خانوادگی

بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود. بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد. 

 

Altinyildiz Classics Burak Ozcivit Fall - Winter 2019 / 2020

چکیده ای از بیوگرافی بوراک اوزچیویت (بوراک اوزچویت)

تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴

محل تولد: استانبول، ترکیه

شغل: بازیگر، مدل

قد: ۱٫۸۴ متر

سال های فعالیت در زمینه مدلینگ: ۲۰۰۳–۲۰۰۷( مدل)

سالهای فعالیت در زمینه بازیگری: ۲۰۰۶ –اکنون( بازیگر)

همسر( ها): فاهریه( فحریه) اوجن

 

بوراک اوزچویت همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این رقابت شرکت نمود و مقام نخست را بخود اختصاص داد.  بوراک اوزچویت  پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World (بهترین مدل دنیا) دست پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچیویت در مجموعه تلویزیونی های بسیاری بعنوان نقش اصلی ایفای نقش نمود. اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر 2007 در فیلمی به نام Musallat( مسلط) بازی کرد. بوراک اوزچویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

 

ازدواج بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچویت در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر معروف ترکیه، فحریه اوجن ازدواج کرد. فرزند پسر آنها به نام کاران در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

burak-ozcivit-10

کارن فرزند بوراک اوزچیویت

 

خاطرات خوب کودکی

بخشهایی از زندگی هست که هیچوقت فراموش نمی شود. من گاهی آرزو می کنم که کاش تمام روزهای کودکی ام را کامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خیلی چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی که برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است. حتماً چیزهایی در کودکی من بوده که من فراموش کرده ام و احتمالا بعضی از آن ها خیلی هم مهم بوده اند. خیلی دوست دارم حتی برای یک دفعه هم که شده به آن روزها سفر کنم. گاهی تلاش می کنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی رسد. خاصیت زندگی همین است که هرچه جلوتر میرود بخش هایی از گذشته را از ذهن پاک می کند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه کمک می گیرم.( باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

 

Burak Özçivit

بهترین خواهرهای دنیا

ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان. اینکه شما در زندگی افرادی را داشته باشید که همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می دهد. فکر کنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

 

جکمن ترک ها

از اینکه مرا با سایر بازیگران قیاس کنند، خوشم نمی آید برای این که به نظرم هر کسی جای خودش را دارد و با قابلیت های خودش شناخته می شود ولی در مورد ظاهرم که گاهی مرا با هیوجکمن مقایسه می کنند، ماجرا متفاوت است. من بازی ها و کلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یک بار نشریه مووی تایمز ترکیه، به من لقب« جکمن ترک ها» را داد که برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم!

 

Burak Özçivit

از فوتبال تا خودرو های لوکس

بوراک اوزچویت شدیدا به فوتبال علاقه دارد و ورزش جزیی از زندگی روزانه اوست و طرف دار دوآتشه تیم فوتبال فنرباغچه است. بوراک اوزچویت به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و همیشه می گوید که در ایامی که در کشورهای اروپایی مشغول کار مدلینگ بوده است، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است ولی حالا از اینکه به این زبان مسلط است، واقعا خوشحال است. بوراک اوزچویت عاشق خودرو های لوکس است و اعلام کرده که دوست دارد زمانی که به سن و سال پیری رسید، یک کلکسیون کامل و زیبا از خودرو های لوکس داشته باشد.

 

 

سفر به اهرام مصر

سفر برای من ورود به جهانی جدید از ناشناخته هاست؛ البته از کودکی مکانهای عجیب و غریبی که گاهی آن ها را در مجلات یا کتاب ها می دیدم، بیش از هر چیزی برایم جذاب بود. دوست دارم قدم به مکانهایی بگذارم که احساس کنم چند قرن پیش در آن جا آدم هایی به شکل دیگری زندگی می کردند، برای همین مکان های تاریخی را بسیار دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است. تماشای اهرام مصر واقعا مرا به تعجب می اندازد و احساس می کنم کنار عظمت آن ها کم می آورم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied