شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی علی فرهنگی بازیگر و مدل ایرانی + تصاویر

علی فرهنگی علاوه بر بازیگری بصورت حرفه ای به ورزش بدنسازی مشغول است و از بدنساز های نامی کشور می باشد.

بیوگرافی علی فرهنگی بازیگر و مدل ایرانی + تصاویر

علی فرهنگی علاوه بر بازیگری بصورت حرفه ای به ورزش بدنسازی مشغول است و از بدنساز های نامی کشور می باشد. علی فرهنگی هنرپیشه جوان سینما می باشد که در تهران زاده شده است.  علی فرهنگی فعالیت حرفه ای اش در زمینه بازیگری را با ایفای نقش درخشان در فیلم سینمایی توچال در سال 1396 به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سید محسن جاهد آغاز نموده است و همین بازی درخشال در این فیلم سینمایی سبب شناخته شدن وی در عرصه بازیگری سینما شد. علی فرهنگی در فیلم سینمایی توچال با بازیگران سرشناسی ای همچون پژمان بازغی، لیلا زارع، شهاب شاهدی،دیبا زاهدی، مانی طرلان و بیتا ایمانی همبازی بوده است.

ali-farhangi-06

علی فرهنگی پس ازفیلم سینمایی توچال و در دومین تجربه بازیگری خویش به سریال نمایش خانگی “رقص روی شیشه” به کارگردانی مهدی گلستانی و تهیه کنندگی بهرام رادان و پیمان جعفری که در سال 1397 تولید شده است دعوت شد و نقشی فرعی در این مجموعه داشت. او در این مجموعه نقش کیومرث مدنی که یک وکیل دادگستری بود را بازی کرد.

همچنین علی فرهنگی در آخرین فعالیت بازیگری خود در مجموعه نماش خانگی “مانکن” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی به ایفای نقش پرداخته است.

 

ali-farhangi-03

ازدواج و همسر علی فرهنگی

علی فرهنگیمتاهل می باشد. همسر او هستی فرهمند می باشد که در زمینه حقوق تحصیل کرده و فعالیت دارد.

 

ali-farhangi-02

فعالیت های بدنسازی علی فرهنگی

علی فرهنگی علاوه بر بازیگری بصورت حرفه ای به ورزش بدنسازی مشغول است و از بدنساز های نامی کشور می باشد. همچنین جالب است بدانید آقای فرهنگی مربی بدنسازی رامین رضاییان بازیکن معروف تیم ملی ایران بوده است و به همین جهت رابطه نزدیکی با این بازیکن فوتبال مطرح کشورمان دارد.

 

فعالیت علی فرهنگی  در صنعت مدلینگ
علی فرهنگی در صنعت مدلینگ هم فعالیت داشته است و هر از گاهی عکس هایی از او با لباس های برند های معروف کشور در سایت های مخصوص مدلینگ و اینستاگرامش به نمایش گذاشته می شود.

 

ali-farhangi-01

 

منبع : بیتوته

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied