شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر و مدل مشهور ایرانی+ تصاویر

ارمیا قاسمی بازیگر و مدل مشهور ایرانی جوان زیبا و جذابی است. ارمیا قاسمی در « ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۸ » در شهر تهران است.

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر و مدل مشهور ایرانی+ تصاویر

ارمیا قاسمی بازیگر و مدل مشهور ایرانی جوان زیبا و جذابی است. ارمیا قاسمی در « ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۸ » در شهر تهران است. و نقش او را در سینما، تلویزیون و تئاتر دیده ایم. بازی او در سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی باعث شهرت بیشتر ارمیا قاسمی شد و همچنین در فیلم سینمایی عین شین قاف هم نقش بازی کرده است. ارمیا قاسمی در دو رشته تحصیلی دردانشگاه تحصیل کرده است و انصراف داده است. اودانشجوری انصرافی ترم پنج رشته عمران دانشگاه سراسری ودانشجوری انصرافی ترم دو معدن میباشد و درحرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

unnamed

پدر ارمیا قاسمی اصالتن تهرانی است ولی مادرش کرد کرمانشاه است که فوت کرده است. او یک برادر بزرگتر از خودش به نام ایلیا دارد.چند وقت پیش شایعه ای درمورد  ازدواج ارمیا قاسمی  با خواهر الناز شاکردوست خانم الیکا در فضای مجازی منتشر شد که از سوی این بازیگر تکذیب شدو  ارمیا قاسمی  ادعا کرد که با الیکا دوستی و همکاری دارد و سوء تفاهم شده است. او در حال حاضر مجرد می باشد.

 

ermiyagh-photokade-3

ارمیا فعالیت مدلینگ را از هفت سال پیش شروع کرده است. او درمورد ورود به حرفه مدلینگ می گوید که چند عکس یکی از دوستانم که عکاس بود ازمن گرفت و من این عکس ها را درفضای مجازی منتشر کرده که متوج شدم بسیار لایک می‌خورند.

 

download (1)

بعد از مدتی پیشنهاد همکاری از سوی آتلیه های عکاسی داشتم وچند وقت بعد هم پیشنهاداتی برای مدلینگ لباس داشتم که البته زیاد به این حرفه علاقه ندارم.

1679299417-talab-org

او میگوید که به دلیل درآمد کمی که از مدلینگ درایران به دست می اید به این حرفه علاقه ندارد و دلش نمیخواهد این کار را به عنوان یک شغل ببیند. ارمیا قاسمی از سال 1387 تا 1392 در شغل عینک فروشی فعالیت داشته ولی به دلیل مسائل ارزی این شغل را نیزادامه نداده است.

 

1744481071-talab-org

 

اما گفته میشود که ارمیا قاسمی عموی ارسلان قاسمی است که این خبر نیز اشتباه و شایعه بوده است.ارمیا قاسمی به مدت 1 سال و نیم در کانون فیلم سازان جوان دورۀ بازیگری را آموزش دیده است وبعد از پایان این دوره درفیلم سینمایی « عین شین قاف » نقش بازی کرده است.

 

1888888610-talab-org

تجربه بعدی ارمیا قاسمی بازی در سریال نمایش خانگی اسپرین بوده که البته این سریال آنچنان معروف نشد و زیاد دیده نشد.اما اولین تجربه تلویزیونی ارمیا قاسمی، بازی در سریال کوبار است که در فروردین ماه سال 1397 از شبکه 2 سیما این سریال پخش می شود.

 

1769144015-talab-org

ارمیا قاسمی 29 ساله و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است  تصاویر زیادی از برخی از دختران که هواداران او هستند منتشر شده و با نام اینکه همسر ارمیا قاسمی  میباشند پخش شده است اما هیچکدام از  آنها صحت ندارد وشایع هست و او تاکنون مجرد است و در صورت انتشار هرگونه خبری مبنی بر ازدواج این بازیگر و مدلینگ جوان این بخش از پورتال سبز پندار نیز بروز رسانی خواهد شد.

 

166421995-talab-org

تصاویر ارمیا قاسمی

 

811275617-talab-org

تصاویر ارمیا قاسمی

 

1136014639-talab-org

تصاویر ارمیا قاسمی

 

2089636765-talab-org

تصاویر ارمیا قاسمی

 

2094490225-talab-org

 

منبع : تالاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • یه دوست خوب

    واقعا عاشقتم

  • نگین

    چرا انقد خوبی تو اخه❤❤❤

  • ناشناس

    عالیییییییی

  • ارومیه

    عالیییی