شمانیوز
شما نیوز

بنفشه آفریقایی، در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت

فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

بنفشه آفریقایی، در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فیلیمو ونماوا، فیلم سینمایی "بنفشه آفریقایی" که از روز  سه شنبه ۱۱  شهریور وارد اکران آنلاین شد با  گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶  بلیت فروخته شده  در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

 

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، 

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک،  ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا  بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت، این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد  که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی "فاطمه معتمد آریا" و بهترین موسیقی متن با هنرمندی"پیمان یزدانیان" نامزد شده است.

 

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا  با فیلم‌های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‌ها فرشته‌اند 2  به کار خود ادامه می ‌دهد که پیش از این فیلم ‌های "خروج"، "زیر نظر"، "طلا"، "هفت و نیم"، "لتیان" ، "خوب، بد جلف 2" و ... در این دو بستر به نمایش درآمده ‌اند.

 

1

2

3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied