شمانیوز
شما نیوز

شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا کشتی گیر معروف کیست؟ + تصاویر

جان سینا کشتی کج کار آمریکایی با شهرزاد شریعت زاده ازدواج کرد.

شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا کشتی گیر معروف کیست؟ + تصاویر

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

 

تولد و پدر و مادر

شی یا شهرزاد شریعت زاده 31 سال متولد 1989 در شهر ونکوور کانادا از یک پدر و مادر ایرانی است.

 

شازده 2

 

 

تحصیلات و حرفه

او در سال 2013 از دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا مدرک مهندسی الکترونیک دریافت کرده است. شای به عنوان دستیار فروش در شرکتی به نام La Vie En Rose شروع به کار کرد و پس از آن به عنوان مهندس برنامه های کاربردی در شرکت Alpha Technologies استخدام شد.

 

مادر شهرزاد شریعت زاده

اطلاعات زیادی از پدر شهرزاد شریعت زاده منتشر نشده اما گفته شده مادر او یک پزشک جراح در بیمارستان های کانادا است. همچنین خانم شریعت زاده در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده مادرش به عنوان یک حامی و قهرمان برای او بوده است.

 

بسم

 

 

شهرزاد و جان سینا

شی شریعت زاده تا سال 2019 مشغول زندگی عادی اش به عنوان یک مهندس بود تا اینکه با ستاره دنیای کشتی کج جان سینا آشنا شد. آشنایی با سینا باعث شد که رسانه ها به دنبال شهرزاد و جزئیات زندگی اش باشند به طوری که اکثرا اسم او در کنار جان سینا سرتیتر اخبار می شد.

البته آنها سعی می کردند که اخباری و تصاویری از رابطه شان به رسانه ها درز پیدا نکند تا اینکه روز گذشته جان سینا اعلام کرد با شهرزاد شریعت زاده ازدواج کرده است!

 

 

1+(1)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied