شمانیوز
شما نیوز

بازیگر «در پناه تو» از بیمارستان مرخص شد

بازیگر فیلم «متولد ماه مهر» گفت: خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز از بیمارستان مرخص شدم، در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه خودم را پشت سر می‌گذارم.

بازیگر «در پناه تو» از بیمارستان مرخص شد

بازیگر فیلم «متولد ماه مهر» گفت: خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز از بیمارستان مرخص شدم، در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه خودم را پشت سر می‌گذارم.

 
اتابک نادری درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه بعد از گذراندن دوره‌ای بسیار سخت امروز وضعیت جسمی و روحی ام بسیار بهتر است و دیروز از بیمارستان مرخص شدم. در حال حاضر در منزل استراحت کرده و دوران قرنطینه خودم را پشت سر می‌گذارم.
 
وی درباره شدت بیماری خود اضافه کرد: بنده بعد از آگاهی از بیماری نزدیک به ۱۳ روز در منزل بستری بودم، اما به دلیل وخامت حالم و بعد از انجام سی تی اسکن ریه سریعا به بیمارستان منتقل شدم. متاسفانه شدت بیماری برای من بسیار زیاد بود و بخش زیادی از ریه‌های من درگیر بیماری شده بود، اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم این اتفاق را پشت سر بگذارم
 
این بازیگر سینما و تئاتر با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد: طی روزهایی که در بیمارستان بستری بودم صحنه‌های بسیار ناگواری را مشاهده کردم، همه افراد به دلیل بی مبالاتی به راحتی کرونا گرفته بودند، حتی جوانی بیست ساله هم به دلیل مصرف قلیان در محیطی عمومی به بیماری مبتلا شده و به کما رفته بود. دلیل این اتفاق مصرف قلیان سه جوان بود که هر سه هم کرونا گرفته بودند و وضع یکی از آن‌ها بسیار وخیم بود، در کل می‌خواهم بگویم که وضعیت وقتی از نزدیک با آن روبرو می‌شویم بسیار خطرناک است.
 
وی در همین راستا تاکید کرد: پزشکان و پرستاران ایثار فراوانی را طی این مدت کرده اند، من این از خودگذشتگی را از نزدیک دیدم، از همه خواهش می‌کنم در برابر چنین از خود گذشتگی کمترین کار زدن یک ماسک است را انجام دهیم، شخص من با وجود اینکه رعایت می‌کردم کرونا گرفتم، این بیماری بسیار خطرناک است و به هیچ وجه نباید آن را شوخی گرفت.
 
بازیگر فیلم «در پناه تو» با اشاره به پر بودن ظرفیت بیمارستانی که در آن بستری بوده اضافه کرد: باور کنید روزانه تعداد زیادی بیمار کرونایی به بیمارستان می‌آمدند، پزشکان و پرستاران به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی هستند، اما باور کنید که روزگار بسیار سختی را سپری می‌کنند، انصاف نیست که با بی ملاحظگی در قبال رعایت نکات بهداشتی تا این حد به این عزیزان ظلم شود. از مردم می‌خواهم سهل انگاری را کنار گذاشته و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. ما باید دقت کرده و بحران امروز کرونا را جدی بگیریم.
 
نادری درباره تعطیلی تئاتر در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: از نظر من با تعطیلی یک جانبه تئاتر و سینما چیزی حل نمی‌شود، این تعطیلی باید کلی صورت گیرد تا تعداد قربانیان و مبتلایان کاهش یابد، در حال حاضر کافی شاپ‌ها، بازار و پاساژها باز هستند، به نظر من تا فروکش کردن موج جدید باید همه را تعطیل کرد. از نظر من برای جلوگیری از بروز فجایع بیشتر باید یک نگاه کلی داشته باشیم و مقطعی برخورد نکنیم.

 

 

منبع: میزان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied