شمانیوز
شما نیوز

نتایج اولیه دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری اعلام شد

کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با اعلام نتایج اولیه رتبه بندی دور چهارم، فرصتی 10 روزه برای اعلام نظر مدیران مسئول شرکت کننده در رتبه بندی در نظر گرفت.

نتایج اولیه دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری اعلام شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مدیران مسئول پایگاه‌های خبری شرکت کننده در دور چهارم رتبه بندی می‌توانند در صورت اعتراض به نتایج اولیه، مستندات خود را حداکثر تا تاریخ 16آبان ماه به نشانی rotbehbandi4@gmail.com ارسال کنند.

نتایج نهایی دور چهارم رتبه بندی پایگاه‌های خبری پس از جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

پیش از این نتایج خوداظهاری ها در سه مرحله توسط اعضای کمیته رتبه بندی ارزیابی و راستی آزمایی شده است.

کمیته رتبه بندی پایگاههای خبری توجه به نکات زیر را ضروری می داند:

1.نتایج اولیه بر اساس حروف الفبا و بدون رده بندی بوده و ضرایب رسانه های استانی، تخصصی و اختصاصی در آن اعمال نشده است.

2.نتایج اولیه شامل ارزیابی و راستی آزمایی مستندات ارسالی خوداظهاری ارسالی پایگاههای خبری توسط کمیته رتبه بندی است و صرفا در صورتی که مدیران مسئول شرکت کننده در رتبه بندی معتقدند برخی مستندات که قبلا ارسال کرده اند لازم است مجددا بررسی شود نسبت به ارائه توضیحات و ارسال مجدد آن اقدام کنند.

3.با توجه به اینکه رعایت ماده18 قانون مطبوعات یکی از شروط مصرح در شیوه نامه رتبه بندی بوده است در صورتی که در ستون توضیحات به این فقدان اشاره شده است لطفا نسبت به اصلاح آن اقدام شود تا نام آن پایگاه خبری در نتایج نهایی منتشر شود.

4.با توجه به اینکه ارزیابی انجام شده بر اساس عملکرد پایگاه خبری در سال 98 است، اگر آن پایگاه خبری در سال جاری غیرفعال و یا نیمه فعال بوده باشد در زمره پایگاههای خبری مشمول ماده 16 قانون مطبوعات قرار می گیرد؛ در این وضعیت ضروری است نسبت به فعالیت مستمر اهتمام ویژه صورت گیرد.

5. در این دوره از رتبه بندی امتیاز منفی "نداشتن آرشیو" و "به روز نبودن صفحه اول" که جمعا 6 امتیاز منفی داشت از نتایج رتبه بندی حذف شد.

ترکیب کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری به قرار زیر است:

آقای دکتر احسان اله حجتی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی

آقای دکتر یونس شکرخواه و سرکار خانم دکتر رفعتی به عنوان اعضای هیات علمی کمیته رتبه بندی

آقایان «بیژن مقدم و مسعود فاتح» مدیران مسئول پایگاه‌های خبری الف و سیتنا به عنوان ۲ عضو نماینده مدیران مسئول پایگاه‌های خبری عمومی و تخصصی و آقایان «حبیب عباسی و علی اصغر شفیعیان» سردبیران پایگاه‌های خبری شفقنا و انصاف به عنوان ۲ عضو دیگر کمیته رتبه‌بندی که از سوی مدیران ۲۰ رسانه برتر دور سوم انتخاب شده اند.

برای مشاهده نتایج اولیه چهارمین رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری روی لینک زیر کلیک کنید:

نتایج اولیه دور چهارم رتبه‌بندی نتایج اولیه دور چهارم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied