شمانیوز
شما نیوز

تمام کنسرت‌ها در جزیره کیش لغو شد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از لغو برگزاری همه کنسرت‌ها و برنامه‌ها در جزیره کیش خبر داد.

تمام کنسرت‌ها در جزیره کیش لغو شد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از لغو برگزاری همه کنسرت‌ها و برنامه‌ها در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکتر فاطمه نوروزیان افزود: به منظور حفظ سلامتی همه اقشار جامعه و با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در جزیره کیش و کشور و به جهت جلوگیری از انتقال و گردش ویروس در تجمعات، پیرو پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری منطقه آزاد کیش تا اطلاع ثانوی همه کنسرت‌ها و سایر برنامه ها پیش بینی شده در جزیره کیش لغو شد.
هم اکنون  بندرعباس، بستک و کیش سه منطقه قرمز کرونایی هرمزگان هستند و سایر شهرستان های هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

با ثبات نسبی وضعیت کرونا در استان هرمزگان طی یکماه گذشته، مردم استان نسبت به این ویروس بی توجه شده و مجددا در حال برگزاری مراسم ها و دورهمی هستند.

آمارها حکایت از افزایش مراجعان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا و همچنین بیماران بستری در استان هرمزگان در هفته جاری دارد و شامگاه پنجشنبه هشتم آبان ماه، پنجمین شهید مدافع سلامت این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و به دیدار حق شتافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت تخت های ویژه بیماران کرونایی استان خبر داد و می گوید: موارد مراجعه سرپایی مبتلایان به کرونا در استان در طی هفته جاری ۲۷ درصد افزایش داشته است.

دکتر حسین فرشیدی شمار تخت های ویژه بیماران کرونایی را ۸۰ تخت اعلام کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که برای درصد قابل توجهی از این بیماران احتمال مرگ وجود دارد.

 

منبع: شهرآرا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied