شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

قسمت 26 سریال آقازاده و دانلود فیلم های سینمایی جدید

سریال آقازاده در این هفته وارد قسمت 26 خود می شود. همچنین دو فیلم بسیار زیبای جمشیدیه و سراسر شب نیز قرار است که پخش بشوند. لینک دانلود قانونی این عناوین در این نوشتار جهت استفاده کاربران گرامی گنجانده شده است.

قسمت 26 سریال آقازاده و دانلود فیلم های سینمایی جدید

 

در سریال آقازاده، امیر آقایی , امین تارخ , امین حیایی , پردیس پورعابدینی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , محمدحسین لطیفی , ثریا قاسمی , مهدی کوشکی, کاوه خداشناس, سعید داخ, مسعود فروتن, سامیه لک, روزبه معینی, احسان امانی, اکبر رحمتی, مجید اسماعیلی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

در قسمت 25 آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با آزادی نیما از زندان و همچنین عیان تر شدن ماجرای دلبستگی و رابطه عاشقانه تینا و بهروز آغاز می شود. این دو با هم دست یه یکی کرده تا اموال نیما را مال خود کنند.‌ البته شاید تنها انگیزه بهروز را بتوان مالی دانست، ولی درباره تینا بدین شکل نیست.‌

 

uuu

 

وی به دنبال زمین زدن و نابود کردن نیما و به نحوی انتقام گرفتن خون خواهرش سارا است. به دلیل به زندان افتادن و پرونده قطور نیما، بهروز برای نجات دادن اموال نیما از مصادره و از دست دادنشان، به او پیشنهاد می کند تا اسناد را به نام خودش کند. چیزی که در آغاز از سمت نیما پذیرفته می شود ولی در ادامه، الکس بازی را بهم می زند و به نیما پیشنهاد می کند که با وجود ممنوع خروجی، از طریق رابط هایی که وی دارد از مرز ترکیه به گونه قاچاقی از کشور خارج شود و سپس او اموال را نقد کرده و برای نیما می فرستد.

 

تینا وقتی متوجه می شود که بهروز چندان به فکر تلافی کردن و ضربه زدن به نیما نیست و بیشتر چشم به اموال او دارد، پس خود دست کار می شود و این بار سعی می کند که با حامد متحد بشود. وی به نزد حامد می رود و ابراز می کند که اطلاعات و اسناد بسیاری از نیما دارد که می تواند آن ها را در اختیارش بگذارد.

 

 

لینک قانونی: قسمت 26 سریال آقازاده

.

 

در فیلم سراسر شب که یک فیلم هنری تاثیر گرفته از فیلم های کلاسیک اروپایی است در حالی بازیگرانی چون آزاده صمدی , الناز شاکردوست , امیر جعفری , سینا حجازی , مهدى سلطانى , افسانه چهره‌آزاد، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده به هنرآفرینی پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: مهتاب برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داود می ‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند…

 

فیلم سراسر شب - All Through The Night  محصول سال 1396 به تهیه کنندگی: جواد نوروزبیگی ، نویسندگی و کارگردانی: فرزاد موتمن می باشد که در پاییز آن سال کلید خورد و در تاریخ 8 اسفند 96 با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد و اخذ پروانه نمایش آن مورخ 12 تیر 97 انجام شد. با این حال سازندگان آن شرایط را برای اکران مناسب ندیدند. تا این که در روز 3 آذر 99 بود که سراسر شب اکران آنلاین شد.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم سراسر شب

 

فیلم بسیار زیبا و تماشایی جمشیدیه نیز پخش خواهد شد. تماشای این فیلم را موکدا به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از بهترین فیلم های امسال قطعا جمشیدیه به نویسندگی و کارگردانی: یلدا جبلی بوده است.

 

حامد کمیلی , سارا بهرامی , ستاره پسیانی , ندا جبراییلی , پانته ‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان ، شادی کرم‌رودی، محمد ولی‌زادگان، بهرنگ تنکابنی، کاوه کاتب، زهرافرهانی، حمیرا نونهالی، لیلی فرهادپور، حسین دالمن، غلامرضا کیایی‌نژاد با حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی در حالی بازیگران جمشیدیه را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: ترانه و امیر (زن و شوهر 34 و 37 ساله) در شب تولد امیر، درگیر حادثه‌ ای شده و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده ‌ای می ‌شوند که هرچه در آن پیش می ‌روند، امکان بازگشت ‌شان کمتر می ‌شود.…

 

جمشیدیه به حق از بهترین فیلم های امسال بود که توصیه به تماشای آن داریم. و اما به چه دلیل؟ در این اثر، فیلمنامه بسیار قوی و تاثیر گذار، مخاطب را جذب و درگیر خود می کند. نویسنده تلاش دارد تا با روایتی تراژیک، و در زبان استعاره و هنری مخاطب را متوجه یک پدیده نابهنجار و ناپسند اجتماعی یعنی فحاشی و ناسزاگویی، کند. چیزی که جامعه به شدت مبتلا به آن است. ولی در این جا این ناهنجاری که شاید از دید بسیاری از مردم ناچیز و خرد به نظر می رسد ولی به قیمت جان دو انسان منجر می شود!! یکی بی گناه و دیگری شاید گناهکار!

 

22

 

دریافت لینک: دانلود فیلم جمشیدیه

.

 

درباره سایت Cooldownload

یکی از بهترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم های ایرانی و همچنین سریال ها، وبسایت کول دانلود می باشد که حتی از مدت ها قبل از پخش و تولید فیلم، تمامی اخبار و اتفاقات پیرامون تمامی آثار را پوشش می دهد.

 

شما می توانید با یک سرچ ساده در منوی "جستجو" در بالای سایت Cooldl.Net به هر فیلم یا سریالی که می خواهید دسترسی داشته باشید. این سایت همواره حامی و پشتیان حقوق معنوی و مالکیت آثار هنری است و همه فیلم های ایرانی را با لینک فروش قانونی عرضه می کند. فیلم های خارجی نیز با سانسور و بازبینی (با لینک رایگان ولی قانونی) در دسترس شما بینندگان گرامی قرار گرفته اند تا بتوانید در جمع گرم و صمیمانه خانواده به تماشای آن ها بنشینید.

 

11

 

از نکات دیگر این وبسایت، وجود سرور های دانلودی قدرتمند ایرانی است که به همین دلیل باعث می شود که با دانلود از آن، اینترنت و حجم دانلودی شما به صورت نیم بها و نصف، محاسبه شود. در مقابل ولی، سایت هایی که سرور دانلودشان خارج از کشور می باشد برای شما دو برابر ترافیک کسر خواهد شد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied