شمانیوز
شما نیوز

بازیگرانی و خواننده هایی که دوبار ازدواج کردند + تصاویر

در این مطلب مروری بر بازیگرانی که ازدواج مجدد داشته اند از رامبد جوان تا بهاره رهنما و هومن سیدی را می خوانیم...

بازیگرانی و خواننده هایی که دوبار ازدواج کردند + تصاویر

به گزارش خبرنگار شمانیوز، در این مطلب  مروری بر بازیگرانی که ازدواج مجدد داشته اند از رامبد جوان تا بهاره رهنما و هومن سیدی را می خوانیم...بازیگران همواره زندگی های پرحاشیه ای دارند و به دلیل بیشتر دیده شدن کوچکترین اتفاقات زندگی آنها بزرگ دیده می شود. با شمانیوز همراه باشید تا تصاویر ازدواج مجدد بازیگران مشهور را ببینید..

 

 

"این بازیگران مشهور ازدواج مجدد داشتند"

 

بدون قضاوت و هرگونه سوء نظر در این مطلب به معرفی بازیگران و چهره هایی که ازدواج مجدد داشته اند می پردازیم.

 

 

ازدواج مجدد مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندانی است که ازدواج مجدد داشته است. هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد و اگرچه این خبر توسط گلاب آدینه و دخترش نورا تکذیب شد اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی خبر ازدواج مجدد را تایید کرد.

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد و به گفته خود آقای بازیگر چند سالی است که این زوج جدا از هم زندگی میکردند.

 

 

500x270_1567411885751201

 

ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگز از چهره هایی است که دو بار ازدواج کرده است.زنده یاد عسل بدیعی همسر دوم فریبرز عرب نیا بود و این زوج پسرش به نام جانیار دارند.

آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان همسر اول فریبرز عرب نیا بود که زندگی مشترکشان چند سال بیشتر دوام نداشت.

 

5e3a4a843c58d

 

ازدواج مجدد امین حیایی

امین حیایی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون یکی دیگر از چهره هایی است که تجربه ازدواج مجدد را دارد. نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم امین حیایی است و این زوج چندین سال است که در کنار هم زندگی میکنند.

مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی بود و حاصل زندگی مشترک این زوج یک پسر به نام دارا است که در زمینه بازیگری فعالیت میکند.

 

1405849_647

 

 

ازدواج مجدد سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندانی است که تجربه ازدواج مجدد را دارد.

چنگیز وثوقی بازیگر قدیمی کشورمان همسر اول سارا خوئینی ها است و این بانوی بازیگر از این ازدواج یک دختر به نام غنچه دارد و یوسف مرادیان همسر دوم خانم بازیگر است و شایان دومین فرزند سارا خوئینی ها از ازدواج دوم او است.

 

25740_548

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ایناز

    وا مگه میشه

  • حسین

    عالی بود