شمانیوز
شما نیوز

این بازیگران در جوانی همسرشان را از دست دادند + تصاویر

در این مطلب به هنرمندانی اشاره خواهیم کرد که همسرشان را در جوانی از دست داده‌اند.با ما در شمانیوز همراه باشید...

این بازیگران در جوانی همسرشان را از دست دادند + تصاویر
از دست دادن همسر یکی از سخت‌ترین غصه‌های دنیا است، اما وقتی این داغ در جوانی اتفاق بیفتد تحمل آن بسیار سخت می‌شود. 

در این مطلب به هنرمندانی اشاره خواهیم کرد که همسرشان را در جوانی از دست داده‌اند.با ما در شمانیوز همراه باشید...

 

 

چهره هایی که در جوانی با مرگ همسرشان مواجه شدند

 

 

درگذشت پیام صابری همسر زیبا بروفه

عصر روز یکشنبه 18 آذرماه 1397 بود که خبری غم انگیز در میان رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و حکایت از درگذشت همسر جوان زیبا بروفه بازیگر کشورمان داشت.

 

پیام صابری بازیگر و کارگردان کشورمان و همسر زیبا بروفه در سن 45 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت و زیبا بروفه و اهوارا پسر هفت ماهه شان را تنها گذاشت.

 

 

زیبا بروفه و همسرش

 

آقا و خانم بازیگر بعد از بیش از 20 سال زندگی مشترک اردیبهشت ماه امسال بود که برای اولین بار طعم پدر و مادر شدن را چشیدند اما اجل فرصت دیدن قد کشیدن اهوارا را از پدر گرفت و زیبا بروفه در سنین جوانی یار و همدم روزهای خوبش را از دست داد.

 

 

زیبا بروفه

 

 

 

درگذشت مسعود رسام همسر فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از چهره هایی بود که در دوران جوانی اتفاق تلخ از دست دادن همسر را تجربه کرد و همسرش مسعود رسام پس از سه سال زندگی مشترک به ابدیت پیوست.

فریبا نادری در دورانی که تنها 20 سال داشت با مسعود رسام کارگردان کشورمان آشنا شد و بعد از چند سال این آشنایی به ازدواجی ختم شد که دوام زیادی نداشت. فریبا نادری و مسعود رسام سال 85 با هم ازدواج کردند اما بیماری سرطان فرصت زندگی مشترک را از آنها گرفت.

 

 

فریبا نادری و همسرش

 

 

مسعود رسام که سالهای سال از بیماری سرطان رنج میبرد 10 آبان 1388 درگذشت و زندگی مشترک این زوج هنرمند 3 سال بیشتر دوام نیاورد و فریبا نادری بعد از این تجربه تلخ تا هشت سال ازدواج نکرد و تنها بود تا اینکه در تیرماه سال 96 با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و دخترشان یارا اسفندماه سال 96 به دنیا آمد.

 

 

فریبا نادری

 

 

 

 


هنرمندانی که اختلاف سنی زیادی با همسرانشان دارند + عکس


 

 

 

 

درگذشت نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان یکی دیگر از چهره هایی بود که در دوران جوانی با مرگ همسرش مواجه شد . نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بود که بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

نسیم حشمتی و بنیامین بهادری سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و سال 90 دخترشان بارانا متولد شد. عصر جمعه 29 آذر 1392 بنیامین بهادری و دخترش باران با اتفاقی تلخ در زندگی مواجه شدند. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بر اثر یک تصادف درگذشت و بنیامین بهادری و دختر دو ساله اش را تنها گذاشت.

 

 

بنیامین بهادری

 

بنیامین بهادری دو سال بعد در سال 94 با شایلی محمودی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر است که پسر اولش مهرماه سال گذشته و پسر دومش در 11 آذر 1397 متولد شد.

 
 

بنیامین بهادری و همسرش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied