شمانیوز
شما نیوز

شباهت باورنکردنی بازیگران ایرانی با بازیگران هالیوودی + عکس

در ادامه تصاویری از شباهت عجیب بازیگران زن ایرانی با چهره های هالیوودی را برایتان گردآوری کرده ایم.. با ما در شمانیوز همراه باشید..

شباهت باورنکردنی بازیگران ایرانی با بازیگران هالیوودی + عکس

در ادامه تصاویری از شباهت عجیب بازیگران زن ایرانی با چهره های هالیوودی را برایتان گردآوری کرده ایم.. توصیه میکنیم با ما تا انتهای این خبر همراه باشید....

بازیگران ایرانی به دلیل شناخته شده بیشتر در معرض مقایسه با یکدیگر قرار دارند و از دل همین مقایسه ها است که شباهت میان چهره آنها با یکدیگر کشف میشود.

 

 

شبنم مقدمی و ماریون کوتیار

شینم مقدمی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است که در برخی از تصاویر و ژست عکس ها به ماریون کوتیار بازیگر، خواننده و موسیقی دان فرانسوی شباهت دارد.

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته اموزشگاه ازاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.

 

 

 

شبنم مقدمی

 

 

لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی از چهره های سرشناس دنیای بازیگری ایران است که گفته میشود چهره او شباهتی با اسکارلت جوهانسون بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی دارد.

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ - تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

 

 

لیلا اوتادی

 

 

 

 


هنرمندانی که اختلاف سنی زیادی با همسرانشان دارند + عکس


 

 

 

بیتا سحرخیز و اوزلم یلماز

بیتا سحرخیز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که چهره او به یک بازیگر دیگر شباهت دارد. اوزلم یلماز بازیگر ترکیه ای چهره ای است که شباهتی میان او و بیتا سحرخیز وجود دارد.

بیتا سحرخیز متولد 21 آذر 1361 در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است.از آثار بیتا سحرخیز در سینما می توان انعکاس، هم خانه، فقط چشم هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد.در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری اش تنها به چند کار محدود می شود اما همان چند کار کافی است تا بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده ای تبدیل کند؛ مینای راه بی پایان، مهسای هم خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی آید.

 

 

بیتا سحرخیز -شمانیوز

 

 

نگار جواهریان و سرنای ساریکایا

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و همسر رامبد جوان یکی از هنرمندانی است که چهره او به بازیگران خارجی شباهت دارد. سرنای ساریکایا بازیگر و مدل ترکیه ای هنرمندی است که چهره او بی شباهت به نگار جواهریان نیست.

 

نگار جواهریان

 

 

 


این بازیگران در جوانی همسرشان را از دست دادند + تصاویر


 

 

 

 

شبنم قلی خانی و نینا دوبرو

شبنم قلی خانی بازیگر سرشناس کشورمان است که گفته میشود چهره او شباهت هایی با نینا دوبرو بازیگر بلغاری کانادایی دارد.

 

شبنم قلی خانی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied