شمانیوز
شما نیوز

بررسی یک شایعه...

نسبت فامیلی و خونی مهران مدیری و امید خواننده معروف فاش شد + عکس

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون که گفته میشد برادر امید خواننده پاپ و ساکن لس آنجلس است این شایعه را تکذیب کرد.

نسبت فامیلی و خونی مهران مدیری و امید خواننده معروف فاش شد + عکس

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون که گفته میشد برادر امید خواننده پاپ و ساکن لس آنجلس است این شایعه را تکذیب کرد. مسئله از اینجا شروع می شود که امید در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد « مهران مدیری  برادر من است و ما با هم رابطه ی خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم » و همین مسئله باعث می شود تا افکار عمومی جهت انتشار این خبر ، تحریک شده و خبر چه واقعیت داشته باشد و چه نه با سرعتی عجیب منتشر گردد.

 

 

این در حالی است که مهران مدیری در گفتگویی به این سوال جواب داد :

خبرنگار: آقای مدیری یک سئوال خصوصی توسط یکی از طرفداران شما به نام نسیم آیا امید خواننده اونور آبی برادر شما هستند؟
مهران مدیری: خیر


مهران مدیری

 

 

خیلی از افراد از هویت افرادی که خبر از آنها منتشر گردیده است مطلع نیستند و ممکن است زودتر تحت تاثیر قرار گرفته و به انتشار یک شایعه بپردازند.


مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346‌در تهران و امید سلطانی معروف به امید متولد 6 مرداد 1345 در چهار محال و بختیاری“ پل چوبی“ و بزرگ شده ی تهران خوانندهٔ پاپ ایرانی (به زبان های فارسی و کردی) است.

 

عکس مهران مدیری
 

 

در کل نتیجه ای که میتوان از شواهد از جمله تفاوت های نام خانوادگی ، محل و تاریخ تولد و … گرفت این است که این خبر شایعه ای بیش نبوده و هیچ رابطه ی فامیلی بین این دو وجود نداشته است.می توان گفت امکان ایجاد چنین شایعه ای نیز از تشابه چهره ی جناب مدیری و آقای سلطانی است.چون اگر این دو برادر بوده باشند می بایست ابتدا امید متولد شده باشد زیرا بعد از تولد امید خانواده به تهران مهاجرت کرده اند و این در حالی است که مدیری 5 سال قبل از امید متولد شده و از ابتدا نیز در تهران ساکن بوده است و هیچ مهاجرتی در خانواده اش وجود نداشته است.بعضی افراد از نام ” برادر نا تنی ” استفاده می کند که به هیچ وجه نمی تواند درست باشد زیرا پدر مدیری طی حیاتش هیچ سفری به چهار محال و بختیاری یعنی محل تولد امید نداشته است.

 

مهران مدیری

 

مهران مدیری از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان این ها را نام برد:ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد 2 هزار چهره،  قهوه  تلخ، ویلای من و شوخی کردم است.

در عدم حضور در این برنامه باز هم مدیران شبکه نسیم تاکید به ادامه‌ دار بودن برنامه دورهمی دارند.به همان نسبت که مهران مدیری مهم و تاثیرگذار در رسانه‌ها بوده, حاشیه‌هایی که درمورد وی مطرح می شود هم خبرساز بوده هست.

از اظهارات سیاسی وی در دورهمی و مشارکت نکردن با برادران قاسم‌ خانی تا جایزه نجومی و ساعت و خودروی گران قیمتش از ازدحام‌های داغ پیرامون مدیری هست.در این میان حاشیه‌های عجیب غریبی راجع به ساعت و خودروی گرانقیمت مهران مدیری در شبکه های مجازی به وجود آمد.در ادامه مروری بر چرایی و چگونگی این حواشی داریم.

 

 

میزان درامد مهران مدیری

جایزه نجومی “مهران مدیری” برای دورهمی واقعیت داشت؟مدت ها قبل, خبری عجیب درخصوص جایزه نجومی مهران مدیری برای برنامه “دورهمی” منتشر شد.سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و خرج‌های دقیق برنامه “دورهمی” برای عموم ناظران مشخص نیست

اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کندکه در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.پس از اعلام این خبر, هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دورهمی” در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود:

 

مهران مدیری

مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده هست کذب محض هست و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمیکنند و هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی کند و جایزه او کمتر از این حرف‌ها هست.

 

 

مهران مدیری

ساعت 60 میلیون تومانی مهران مدیری

مهران مدیری در نخستین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس بهره گیری کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند مشهور مشخص شد این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار هست و با دقت به قیمت دلار دست کم 60 میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود

 

مهران مدیری

 

خودرو گرانقیمت و لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری با ماشین گرانقیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود.این بازیگر و کارگردان معروف با خودرو گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بودکه در نهایت همین موضوع حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد.

 به گزارش پارس ناز برای این که بهتر درک کنید که مدیری ثروتش را از کجا آورده هست مثالی ساده برای شما می زنیم.چند وقت پیش پدرام کریمی مجری تلویزیون با حضور در برنامه دورهمی گفته بود که دستمزدش برای هر اجرای 5 میلیون هست.در واقع 5 میلیون جایزه برای اجرای شخصی که شما هم به احتمال چندان مانند ما این مجری را تا قبل از دورهمی نمی‌شناختید.

ما از جایزه اصلی مدیری که طبیعتا اگر ثروتی هم داشته باشد ناشی از همین درآمدها هست آگاهی دقیقی نداریم اما آیا واقعا برای مهران مدیری با آن پیشینه هنری و جذب مخاطب میلیونی برای تلویزیون جایزه بالا چیز عجیبی هست.وقتی مجری معمولی مانند پدرام کریمی برای هر اجرا 5 میلیون میگیرد چه مبلغی شایسته شان و جایگاه مهران مدیری هست؟ شما قضاوت کنید!!!!

 

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری

در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

 

 

 

زندگی خانوادگی مهران مدیری

آدم ها را با بچه های شان بهتر می شود شناخت. از تربیتی که شده اند و حر ف هایی که می زنند می توان اتمسفر داخل خانه شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند، حرف هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می دهد. این حرف ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می کنیم.

 

مهران مدیری

 

 

 

اردیبهشتی مستقل

فرهاد مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه های هنری است و نه در مرتب کردن چهره اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛ حتی می تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی خواسته عکسش با آن ریش های بلند چاپ شود!

 

 

همسر مهران مدیری چه می کند

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

 

 

مهران مدیری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مجتبی آژنگ

    عالی بود دمت گرم