شمانیوز
شما نیوز

پوشش جنجالی همسر شهاب حسینی بعد از طلاقش + عکس

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری همسر وی در فضای مجازی دست به دست می شود.

پوشش جنجالی همسر شهاب حسینی بعد از طلاقش + عکس

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟  بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد. از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازییگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند.

 

حال پوشش همسر شهاب حسینی سوژه رسانه ها شد

 

پریچهر قنبری

 

 

 

اعتراف شهاب حسینی در مورد زندگی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید  همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . 

 

 

همسر+شهاب+حسینی

 

 

شهاب حسینی  بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟

 

همسر شهاب حسینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied