شمانیوز
شما نیوز

عکس مدلینگ سارا و نیکا غوغا کرد + عکس

سارا فرقانی با انتشار یک عکس در اینستاگرامش جنجال به پاکرد.

عکس مدلینگ سارا و نیکا غوغا کرد + عکس

سارا فرقانی با انتشار یک عکس در اینستاگرامش جنجال به پاکرد.سارا و نیکا متولد سال 1383 هستند سارا و نیکا از بازیگران سریال پایتخت هستند این دو بازیگر در سوئد زندگی میکنند و از سال 92 برای ادامه تحصیل به سوئد مهاجرت کردند، سارا و نیکا دو بازیگر پرحاشیه هستند که حواشی زیادی دارند سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در سریال پایتخت داشتند و به اوج رسیدند.

 

سارافرقانی

 

نیکا فرقانی اصل

پدر سارا و نیکا فرقانی یک فوتبالیست بود و در لیگ جوانان در تیم های فوتبال عقاب و راه آهن پانزده سال فوتبال بازی می کرد و به دلیل مصدومیت در فوتبال نتوانست فوتبال را ادامه بدهد و در سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتتند با خانواده برای ادامه تحصیل سارا و نیکا به کشور سوئد مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند.

 

در سال ۱۳۹۰ اولین فصل سریال پایتخت ساخته می شد که سارا و نیکا فرقانی که ۷ سال سن داشتند توسط آقای رسول حاتمی برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم کارگردان این سریال معرفی شدند و پس از تست بازیگری این دو خواهر جذاب در دفتر برزو نیک نژاد فیلمنامه نویس این سریال برای نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت انتخاب شدند.

 

سارا و نیکا فرقانی

 

عکس های سارا و نیکا فرقانی اصل

 

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا خواهرش بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

 

 

سارا و نیکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    جالب بود

  • هستی

    خوب

  • آنیتا

    به نظر من سارا و نیکا بهترین بازیگرای سریال پایتخت هستند❤💕❤

  • ناشناس

    خوب بوووووود