شمانیوز
شما نیوز

توهین و تحقیر محسن تنابنده به نماینده پرحاشیه مجلس + عکس

محسن تنابنده با انتشار سکانسی از سریال پایتخت در اینستاگرامش رسما نماینده مجلس را مورد اهانت قرار داد.

توهین و تحقیر محسن تنابنده به نماینده پرحاشیه مجلس + عکس

محسن تنابنده با انتشار سکانسی از سریال پایتخت در اینستاگرامش رسما نماینده مجلس را مورد اهانت قرار داد.محسن تنابنده نوشت: حاج آقا مالکی هم نماینده مجلس بود ولی مطیع قانون حتی اگه مامور به من میگفت بچه خوشگل...

 

 

 

 

محسن تنابنده کیست؟

 

محسن تنابنده از هنرمندان محبوب و پر طرفدار کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. او بازیگر تئاتر وتلویزیون ، نویسنده و کارگردان است. محسن تنابنده در رشته بازیگری در دانشگاه هنر تحصیل کرده است.

تنابنده به واسطه بازی در  سریال پر بیننده پایتخت  به شهرت فراوانی رسید و در ذهن مردم ماندگار شد. او در سال ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرد و اکنون پسری به نام نامی دارند.

 

 

 

محسن تنابنده

 

 

محسن تنابنده بازیگر ، نویسنده و کارگردان کشورمان است که امسال در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم قسم حضور دارد و این دومین فیلم محسن تنابنده به عنوان کارگردان است.

محسن تنابنده را اغلب مخاطبان تلویزیون با پنج فصل موفق پایتخت و نقش نقی معمولی میشناسند،

نقی معمولی پایتخت یکی از شخصیت های محبوب این سریال است که نقشی باورپذیر را در کنار سایر بازیگران سریال پایتخت جلوی دوربین برد.

محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت با انتشار پستی خبر از جشن تولد یکسالگی پسرش داد.

 

 

همسر محسن تنابنده

روشنک گلپا همسر محسن تنابنده  است. روشنک گلپا در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواج ش را به صورت رسمی اعلام کرد .

محسن تنابنده در تاریخ 23 بهمن ماه سال 94 اولین عکس دوتایی از خودش و همسرش روشنک گلپا را در صفحه شخصی اش منتشر شد .

 

 

 

تصاویر محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

محسن تنابنده محسن تنابنده

 

 

خانواده

محسن تنابنده بازیگر 45 ساله کشورمان در بیست و ششمین روز فروردین متولد شد.این بازیگر محبوب فرزند دوم خانواده است یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

 

 

تحصیلات

محسن فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد.

 
 

ازدواج

محسن تنابنده 28 آبان 1394 در 40 سالگی با خانوم روشنک گلپا ازدواج کرد، روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.خطبه عقد این زوج را سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جاری کرد

 

فرزند

ثمره این زندگی یک پسر بنام نامی متولد سال 96 می باشد

 

پاتوق

بیشتر برای استراحت جزیره کیش را انتخاب می کنم، ما در آنجا یک جای کوچک خانوادگی داریم که به من آرامش می دهد، این جزیره را خیلی دوست دارم

 

عطاران و مدیری

 مهران مدیری و رضا عطاران برای من جاده صاف کن بودند، من بدون اینکه با آنها کار کرده باشم با نگاه کردن مدام به کارهایی که می ساختند یا بازی هایی که می کردند خیلی چیزها یاد گرفتم

 

شرایط کاری

 من تحت هیچ شرایطی سفارشی را قبول نمی کنم، نه آدم نداری هستم و نه در شرایط بدی ام، فقط کاری را انجام می دهم که با قلب و عقیده ام همسو باشد

 

محسن تنابنده

 

اوج

 او در مورد حمایت سازمان فرهنگی هنری اوج، وابسته به سپاه پاسداران که اسپانسر پایتخت پنج و شش بود گفت این ما بودیم که از آنها درخواست کردیم بودجه را تقبل کنند

 

عادل فردوسی پور جر می زند

محسن تنابنده در برنامه زنده 90 که مهمان بود گفت: مردم عزیز اگر چه اینجا خیلی خودش را عادل نشان می دهد اما در فوتبالی خیلی خشن است و جر هم میزند

 

تجربه فیلم بلند

این بازیگری که بیشتر او را با نقش نقی معمولی می شناسند در سال 1393 با ساخت فیلم گینس وارد عرصه کارگردانی شد که در گیشه 3 میلیارد تومان فروخت و دومین تجربه او در سال 97 فیلم قسم بود

 

افشاگری مهناز افشار

 مهناز افشار که حالا ساکن کشور آلمان است درباره توئیت جنجالی اش در خصوص طلبه املی ادعا کرد اطلاعات غلط توئیت مذکور را محسن تنابنده به او داده است

 

ورود به نویسندگی

 کنار بازی، نویسندگی را از سال 84 وقتی 30 ساله بود با نوشتن فیملنامه فیلم چند میگیری گریه کنی شروع کرد و سال 85 هم فیلمنامه سریال زندگی به شرط خنده را نوشت

 

آغاز فعالیت های هنری

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است . این نویسنده و بازیگر کشورمان فعالیت حرفه ای در دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 1374 روی صحنه رفت.

 

محسن تنابنده

 

اولین نمایش

نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

 

اولین فیلم سینمایی

این هنرمند کشورمان بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود. محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

 

اولین سریال

سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون اما در این سریال به عنوان نویسنده حضور دارد و بعد از آن نویسندگی سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم دومین تجربه حضور او در تلویزیون است.

 

سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده در تلویزیون است که در این سریال نقش افشین را ایفا میکرد و با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، هایده حائری و... همبازی بود.

 

شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری

محسن تنابنده در مصاحبه ای درباره شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری اش صحبت کرد و از حامد محمد طاهی و علیرضا نادری به عنوان دو شخص که بار علمی بالا و تصورات عمیق تری در بازیگری دارند نام برد و از تاثیرات زیادی که روی او در زمینه بازیگری و نویسندگی گذاشتند صحبت کرد.

 

محسن تنابنده

 

ماندگارترین نقش های محسن تنابنده

محسن تنابنده یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفت و به خوبی از عهده ایفای آنها برآمد. نقش های متفاوت کمدی و جدی در سینما و تلویزیون همگی نشانه از علاقه و تبحر محسن تنابنده به دنیای بازیگری دارد.

 

سریال پایتخت

محسن تنابنده را همه مخاطبان تلویزیون با نقش معمولی در سریال پایتخت می شناسند. اولین فصل سریال پایتخت نوروز سال 90 روی آنتن رفت و محسن تنابنده یکی از نقش های اصلی این سریال را ایفا کرد.

 

نقی معمولی همسر هما و پدر سارا و نیکا یکی از شخصیت های اصلی سریال است که همیشه ماجراهای مربوط به او و پسرخاله اش ارسطو از جذاب ترین داستان های سریال است و تا فصل شش این سریال هم از جذابیت آن چیزی کم نشده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عاطفه الوندی

    خیلی ممنون