شمانیوز
شما نیوز

هیچ مجوزی برای فعالیت‌های همسریابی از سوی وزارت فرهنگ صادر نمی‌شود

حدادی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آگهی‌های همسریابی در فضای مجازی که مدعی اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، کاملا دروغ بوده و فاقد مجوز و غیرقانونی هستند. وی تاکید کرد: تصاویر منتشر شده از مجوزهای ادعایی، کاملا جعلی و مربوط به کانون‌های آگهی و تبلیغات است که به شکل ناشیانه‌ای جعل شده‌اند.

هیچ مجوزی برای فعالیت‌های همسریابی از سوی وزارت فرهنگ صادر نمی‌شود

حدادی با اعلام این خبر افزود: آگهی‌هایی که تحت عناوین همسریابی، دوست‌یابی، ازدواج موقت و مانند این‌ها در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها منتشر می‌شود، فاقد مجوز و غیرقانونی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه مجوز فعالیتی برای آن‌ها صادر نکرده و نمی‌کند چرا که در بحث ازدواج  برای صدور مجوز از اساس صلاحیت ندارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برخی افراد با ارایه مجوزهای جعلی فعالیت در پیام‌رسان‌ها و انتساب این مدارک جعلی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی در قانونی جلوه دادن فعالیت خود دارند و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از کاربران و انجام اقدامات مجرمانه می‌کنند در حالی که اصولاً مجوزی برای فعالیت در کانال‌های تلگرامی و دیگر پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی صادر نمی‌شود.

حدادی با اخطار به متخلفان تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی پیگیر برخورد قانونی با این افراد است و به کاربران نیز هشدار می‌دهد نسبت به آگهی‌های غیرمجاز هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied