شمانیوز
شما نیوز

گریه بهاره رهنما از ازدواج دوم پیمان قاسم خانی + فیلم

بهاره رهنما به ازدواج دوم پیمان قاسم خانی واکنش نشان داد.

گریه بهاره رهنما از ازدواج دوم پیمان قاسم خانی + فیلم

بهاره رهنما به ازدواج دوم پیمان قاسم خانی واکنش نشان داد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با یک دختر دهه هفتادی به نام میترا ابراهیمی ازدواج کرد میترا ابراهیمی مستند ساز، روانشناس بالینی و حامی حیوانات است محراب قاسم خانی با انتشار یک استوری در اینستاگرامش ورود عروس جدید به خانواده شان را تبریک گفت.

 

 

بیوگرافی بهاره رهنما 

بهاره رهنما (متولد ۵۲) و پیمان قاسم خانی (متولد ۴۴) از زوج‌های مشهور سینما بودند و حتی همکاری‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی با یکدیگر داشتند. ثمره‌ی زندگی مشترک ۲۰ ساله‌ی آن‌ها هم دختری به نام پریا قاسم خانی بود که متولد سال ۷۶ است و در رشته‌ی موسیقی تحصیل می‌کند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال ۹۴ سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی‌ای به دنبال داشت. با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶، بار دیگر نام این زوج سابق بر سر زبان‌ها افتاد و جنجال‌های تازه‌ای به پا شد.

 

میترا ابراهیمی کیست؟ 

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

 

میترا ابراهیمی

 

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied