شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

دانلود قسمت اول 1 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه)

دانلود قسمت اول 1 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه)

دانلود قسمت اول 1 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه)

 

سرانجام قسمت یکم 1 سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) آماده پخش و دانلود شده است. دانلود قسمت اول سریال گیسو، قسمت دوم می خواهم زنده بمانم، قسمت 11 سریال قورباغه، قسمت نهم ملکه گدایان و قسمت ششم خوب بد جلف. همه و همه در این مقاله. با کول دانلود همیشه به روز باشید. لذت تماشای آثار روز و سریال های جذاب نمایش خانگی.

4

گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی ساخته و همینک آماده پخش شده است.

جهت دانلود قسمت اول 1 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی گیسو به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال گیسو

 

به گفته روابط عمومی سریال، گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

5

سریال جدید می خواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. سریال مضمونی عاشقانه، خانوادگی و جذاب دارد که در همان قسمت اول توانست نظر بسیاری از مخاطبین را جلب کند. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

جهت دانلود قسمت 2 سریال می خواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دوم سریال می خواهم زنده بمانم

 

حضور انبوهی از بازیگران سرشناس و ستاره در این سریال در کنار قصه و فیلمنامه بسیار قوی و همچنین کارگردانی قابل قبول شهرام شاه حسینی، همه و همه دست در دست هم داده است که ما یک سریال سطح بالا و راضی کننده را پس از مدت ها شاهد باشیم. از لحاظ سبک ساختاری، می خواهم زنده بمانم تشابه نسبتا زیادی با سریال هم گناه دارد ولی شاید یکی دو سطح بالا تر و بهتر.

در می خواهم زنده بمانم در حالی بازیگران چون آزاده صمدی , آناهیتا درگاهی , بهاره کیان افشار , پدرام شریفی , حامد بهداد , سحر دولتشاهی , علی شادمان , مهران احمدی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است: هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافل گیر می شوند!

6

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش دهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 11 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 11 یازدهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 11 سریال قورباغه

 

در قسمت پیشین سریال قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت دهم قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین همچنان تلاش می کند تا سروش را ترغیب کند به این مساله که در نقشه سرقت مواد از خود بیخود کننده در ویلای نوری و گاوصندوق به وی کمک کند. سروش که در آغاز مخالف این مساله بود، سرانجام کمی نرم شده و با او از در معامله وارد می شود و این طور بیان می کند که در حالتی، حاضر به همکاری و در واقع شراکت در این سرقت است. در سکانس های بعدی به فلش بک های بسیار مهمی از قورباغه بر می خوریم. در جایی که مشخصا قبل از به قدرت رسیدن نوری و به پا کردن این همه ثروت و پول به وسیله وی می باشد. ۱۲ سال قبل، و در زمانی که سروش و آباد به تازگی وارد تشکیلات نوری شده اند. اتفاقی که باعث در این آشنایی و پیوند این ها بوده، ماجرای انتقام از پدر نوری بوده. به هر روی نوری اکنون با خواهر کوچک تر خود یعنی لیلا در حال زندگی است و مشغول یک سری بیزنس های خیلی ساده می باشد تا این که یک روز که وی لیلا، خواهر کوچکش را برای گردش در پارک می برد با اتفاقات عجیبی آشنا می شود‌. البته این فقط یک پوشش است، چرا که سروش به وسیله یک واسط باخبر شده است که در آن پارک و در سمت نگهبانی، مقادیر زیادی مواد مخدر جاساز شده است که با سرقت این کوکایین ها می توانند به ثروت قابل توجهی برسند. ولی این خود سرآغاز داستان های دیگری می شود. شخصی که نگهبان آن جاست (با بازی مهران غفوریان) آدم بسیار ساده و عامی به نظر می رسد. وی وقتی که نوری را در حال ورود به محل نگهبانی خود می بیند فورا به او حمله ور شده و نخست با شوکر برقی او را زمین گیر کرده و سپس با پاشیدن مقداری گرد به صورت نوری، وی را متقاعد می کند که وقتی پلیس ها آمدند، به این نکته اعتراف کند که برای دزدی به این محل آمده بوده ست.‌نقشه نگهبان به خوبی انجام می شود. نوری پس از سپری کردن یک روز در کلانتری، آزاد شده و سپس با تعقیب کردن نگهبان، متوجه می شود که او با یک چک بی محل از خودش به بانک رفته و در حالی که چنین مبلغی را در حساب خود ندارد، پول را نقد می کند. نوری متوجه می شود که آن فرد با موادی که دارد می تواند کارهای شگفت انگیزی بکند. به همین منظور، این یار با اسلحه به آن محل رفته و وی راه تهدید به افشاگری می کند. گرچه این یک اسلحه قلابی و در واقع اسباب بازی بوده است. نگهبان ولی که یک فرد بی دست و پا و ضعیف است در همین حال وقتی که به شدت ترسیده بود همه چیز را در نزد نوری اعتراف می کند. وی این طور بیان می کند که این موادی که در نمکدان ریخته در واقع یک نوع گیاه به نام نفس شیطان (نوعی مخدر) است که در کلمبیا و تایلند کاشت می شود که وقتی آن را با سم قورباغه امریکایی ترکیب می کنند (به صورت پوست خشک شده و پودر شده آن قورباغه مخصوص) یک ماده ای را تحویل می دهد که وقتی به دست یا در معرض تنفس هر فردی قرار بگیرد، روی او تاثیر گذاشته و با از دست دادن تعادل و حالت عادی خود، هر آنچه که به فرد مذکور گفته شود را می پذیرد و انجام می دهد. در واقع وی در اختیار و کنترل او قرار می گیرد. سرانجام نگهبان و نوری با هم به توافق می رسند که کل مواد ها (که بسیار زیاد هم بوده و در پشت دیوارها و آجرهای قدیمی آنجا جاساز شده بودند) را به صورت ۷۰،۳۰ بین خود تقسیم کنند. و به این ترتیب راز اقدامات و توانایی ها و ثروت های بادآورده نوری مشخص می شود. برای ادامه داستان پیشنهاد می کنیم که به تماشای قسمت 11 قورباغه بنشینید. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

حال باید دید که در قسمت یازدهم 11 سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در بالای این نوشتار و سطرهای بالاتر به معرفی و ارایه لینک دانلود همه قسمت های قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود پرداختیم. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت  Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

7

 

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 9 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت نهم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

 

جهت دانلود قسمت 9 نهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت نهم سریال ملکه گدایان

 

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟

در فلش بک های آغازین سریال که به بیست سال پیش باز می گشت، مشخص می شود که خسرو و جلال با کمک یکدیگر و به گونه شراکتی یک کمپانی را اداره می کنند. در یکی از این روزها جلال متوجه کارهای مشکوکی در خصوص ترخیص مقادیری جنس می شود که امضای خسرو بر روی صورت جلسه ها بوده است. همچین یکی از کارمندان شرکت که در واقع خواهر زن خسرو (یعنی لعیا، خواهر خورشید) می باشد به عنوان شاهد، شهادت می دهد که خسرو جنس های مذکور را به بیرون از انبار برده است. گرچه به نظر می رسد که همه این ها پاپوش بوده و در واقع اختلافات خانواده خسرو شمس با لعیا به دلیل همین ماجرا بوده است. در سکانس بعدی، افرا که به شدت از اتفاقات روز قبل خشمگین است باری دیگر به خانه پدرش شبیر می رود و ابراز تاسف می کند که چرا درست در همان روزی که وی در چهارراه مذکور در حال گدایی با خردسال شیرخوار بوده است، باید سروکله آریا و مادرش در آنجا پیدا شود. او که رخداد روی داده را به بخت و اقبال منتسب می کند با انکار شبیر روبرو می شود. او این گونه بیان می کند که قطعا ملکه پشت این ماجرا ها بوده است. در همین حال است که پارسا که همان روز با داریوش به خانه سارا رفته بود با افرا تماس می گیرد و بابت انجام دادن ماموریتش در راستای معتاد کردن البرز تشکر می کند. آن گاه افرا زمانی که به مفت آباد می آید و با البرز دیدار می کند به شدت به او می تازد که چرا و چگونه با وجود این همه از خودگذشتی خود، سمت مواد رفته است. البرز به او توضیح می دهد که این حقیقت ماجرا نیست و خود به عمد این اعترافات را در دیدار با سارا کرده است تا به این موضوع پی ببرد که آیا هنوز ارتباطی بین سارا و پارسا و خورشید است یا خیر؟ که به این ترتیب مشخص می شود که چنین است. در ادامه شاهد رویارویی دوباره لعیا، خورشید و خسروخان هستیم. خسرو که بر اثر سکته اخیر و مدتی در کما بودن، قدرت تکلم خود را از دست دادا بود، برلی لحظاتی با همسرش خورشید هر چند ناقص و کوتاه صحبت می کند ولی همین که لعیا وارد اتاق می شود، مضطرب و ساکت می شود. پس از آن هر دو خواهر با یکدیگر تنها شده و به صحبت با هم می پردازند. در خلال این صحبت ها، خورشید این گونه عنوان می کند که پسرش البرز را گم‌کرده است و بابت این موضوع بسیار ناراحت است. لعیا نیز ابراز امیدواری می کند که به چندین فرد سپرده است تا او را پیدا کنند. ولی خورشید پس از این سخنان، معترف می شود که البرز، پسر او نیست و حتی فکر کردن به این که پسرش نیست نیز برایش سخت است! این مسایل است که کلاف سردرگم ملکه گدایان را پیچ در پیچ تر از پیش می کند. آریا که حتی پس از دیدن افرا در آن وضعیت، هنوز هم دلداده او است و نمی تواند دل بکند، سعی می کند که دوباره با افرا رودررو شود. به همین منظور وی به همان چهارراه رفته و با افراد تیم افرا از در دوستی وارد شده، تمام بچه ها و کودکان کار را سوار ماشین کرده تا جای افرا را به او نشان دهند. آریا سرانجام به افرا می رسد و او را درباره دروغ هایی که گفته بود بازخواست می کند ولی افرا چیز زیادی برای گفتن ندارد و از او عذرخواهی می کند. در سکانس پایانی این قسمت باز هم پارسا را در کنار لعیا می بینیم. این بار در آشپزخانه شیشه سازی. به نظر می رسد که فلش بک نخستین این اپیزود که به ترخیص بارها در ۲۰ سال قبل به وسیله لعیا باز می گشت و همچین استفاده آن مواد در جهت ساخت مواد مخدر با این حوادث بی ارتباط نیست!

حال باید دید که در قسمت 9 ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر های بالایی، لینک دانلود قسمت نهم ملکه گدایان به همراه سایر قسمت های آن با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شد. شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب و تماشایی می کنیم.

8

تنها سریال کمدی حال حاضر شبکه نمایش خانگی همینک وارد هفته 6 خود خواهد شد. سریال طنز خوب بد جلف با پخش پنج قسمت موفقیت آمیز همچنان ادامه دارد. این سریال به نویسندگی: مهراب قاسم خانی ، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 6 ششم سریال خوب بد جلف و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت ششم سریال خوب بد جلف

 

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟

اپیزود 5 با ادامه روند گروگانگیری سام و پژمان آغاز می شود. این دو همچنان بر روی مبلغ اعلام شده برای آزادیشان اختلاف دارند و این گونه ابراز می کنند که باید به جای 200 میلیون، 2 میلیارد تقاضا کنند تا به وجهه کاریشان آسیبی نزد. حسام بولهوس پس از طی کردن این چک و  چونه ها با اسیرانش، سراغ موادی می رود که از داعشی ها به غنیمت گرفته بود. وی که فکر کرده است این ها، مواد مخدر هستند به یکی از زیردستانش می گوید تا کمی از آن ها را با اسباب لازمه برایش بیاورند تا مصرف کند. ولی اصلا متوجه مواد رادیواکتیو نمی شود. در سکانس دوم و در پی مذاکرات انجام شده مبنی بر نوع و چگونگی قرار ملاقات و اسم رمز و مکان و سایر جزییات روند آزادسازی گروگان ها و دریافت پول، آنا و دوستانش عازم به مکان مورد نظر که یک قهوه خانه سنتی است، می شود. در بین راه ولی با اندازه گیری مواد رادیواکتیو جو، متوجه می شود که در آن نزدیکی ها مقادیری از کیک زرد وجود دارد. در پی کندوکاو بیشتر متوجه چند فرد پیر و فرتوت می شوند که در حال کشیدن مواد هستند، در حالی که این همان کیک زرد مورد نظر است. بنابراین متوجه می شوند که حسام خیلی سریع مواد را پخش و توزیع کرده است. سرانجام به محل ملاقات که همان قهوه خانه مورد نظر بوده است، می رسند. در حالی که در انتظار حسام هستند، مالک آن جا عذر آن ها را می خواهد. به هر ترتیبی که است پس از دقایقی، حسام که اسم رمز را هم از یاد برده است از راه می رسد و پول ها را دریافت می کند. آنا بر روی یقه حسام مواد کیک زرد را می بینید و شکی که در دقایقی پیش داشت دیگر تبدیل به یقین می شود. حسام پول را گرفته ولی خبری از گروگان ها و آزادیشان نیست. داستان ولی به همین جا ختم نمی شود. آنا و همدستانش به تعقیب حسام و زیردستانش می پردازد تا جایگاه و مخفیگاه آن ها را پیدا کنند و به این ترتیب به محل اختفای پژمان و سام پی ببرند. گرچه در ادامه مشخص می شود که آن ها بیشتر از این که نگران وضعیت سام و پژمان باشند، در پی یافتن کیک زرد هستند. به همین منظور نیس، فربد که خود را یه قاچاقچی مواد مخدر جا می زند به مکان مورد نظر می رود و با حسام از در معامله وارد می شود. این دو بر روی مبلغ 300 میلیون تومان برای خرید مواد های حسام (همان کیک زرد) به توافق می رسند و قرار در یک پارکینگ برای مبادله تنظیم می کنند. سکانس های بعدی صرف مراسم آزادسازی و در واقع خداحافظی سام و پژمان می شود. این دو که انگار نگرانی و یا عجله ای بابت آزادی خود ندارند، سرگرم گرفتن عکس یادگاری با اهالی خانه متروکه و در واقع افراد تیم حسام می شوند. در همین حال که از یک طرف حسام درگیر مهیا کردن پارکینگ، پژمان در حال عکس یادگاری و تیم فربد نیز در پی تهیه کردن پول 300 میلیونی هستند، در مکان مورد نظر پلیس ها از راه می رسند و همه چیز به هم می خورد. در پی ورود مامورین به خانه و مقاومت یکی از آدم های حسام، یکی از پلیس ها مجبور به هشدار ایست و همچنین شلیک تیر هوایی می شود که از قضا همین گلوله در هنگاه بازگشت به زمین به کتف پژمان برخورد کرده و وی را مصدوم می کند. پژمان که دو سال پیش نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، این بار نیز زخمی می شود. هنوز مشخص نیست که پلیس ها از روی رد افرادی که از حسام، مواد خریده بودند به مکان مورد نظر رسیده اند و یا این که به دلیل تماس با صداسیما و ابراز پول در ازای آزادسازی گروگان ها بوده است. در همین حال که همه افراد حسام و حتی شام و پژمان را پلیس ها با خود می برند، فربد و آنا در حال ردیابی کیک زرد هستند و در نهایت متوجه می شوند که پلیس ها جای آن ها را پیدا نکرده و برای همین نیز نتوانسته اند آن ها را با خود ببرند. بنابراین محموله کیک زرد در خانه مورد نظر جا مانده اند. پس در قسمت 6 خوب بد جحلف باید شاهد نفوذ آن ها به خانه جهت به دست آوردن مواد رادیواکتیو باشیم. برای فهمیدن جزییبات بیشتر از سریال باید به تماشای قسمت ششم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied