شمانیوز
شما نیوز

ترکیب هیات مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات کشور مشخص شد

انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان به ترتیب برای 3 و یک سال، انتخاب شدند.

ترکیب هیات مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات کشور مشخص شد

در این دوره 42 نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با 59 رای و رضا عباس‌زاده با 56 رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با 57 رای، عزیز اله نظری با 54 رای و فرزاد فیضی فیض آبادی با 47 رای به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با 61 رای و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با 67 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین حمید سعیدی با 65 رای و حبیب احمدی با 63 رای به عنوان بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این دوره 196 نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های کشور از 28 استان کشور، واجد شرایط رای دادن بودند که 168 نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به 85.7 درصد رسید.

مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز، چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied