شمانیوز
شما نیوز

وقاری در گفتگو با شمانیوز:

برای بازی در سریال بچه مهندس پیشنهاد دارم/ در سینما به یک سری افراد خاص میدان داده می‌شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از سوی احمد کاوری برای بازی در فصل جدید سریال بچه مهندس پیشنهاد کار دارم ولی به خاطر شرایط جسمانی همسرم پاسخ نداده‌ام.

برای بازی در سریال بچه مهندس پیشنهاد دارم/ در سینما به یک سری افراد خاص میدان داده می‌شود

مهوش وقاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: همسرم محسن قاضی مرادی به خاطر وضعیت جسمانی‌ای که دارد، نمی‌تواند هیچ کاری را انجام دهد؛ چون ماهیچه‌هایش تحلیل رفته و حتی قدرت اینکه بتواند یک لیوان آب در دستانش بگیرد را ندارد؛ بنابراین من ناچار هستم که کنار او باشم.

وی افزود: لطف دوستان شامل حال من شده و انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری پیشنهادات کاری را داده‌اند که متأسفانه تا به امروز هیچ جواب مثبتی نتوانسته‌ام به آنها بدهم؛ چون با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌ترسم کسی را برای مراقبت از همسرم به کار بگیرم. البته جدیداً برای بازی در سری جدید سریال بچه مهندس از دفتر آقای احمد کاوری با من تماس گرفته شد و نسبت به من هم بسیار اظهار لطف کردند و گفتند که در خصوص زمان‌بندی کار با من کنار خواهند آمد، ولی من گفتم نهایتاً دو یا سه ساعت در روز می‌توانم برای بازی وقت بگذارم و این هم کمترین زمان است که بخشی از آن به هدر خواهد رفت.

این هنرمند سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من از اینکه در جمعی باشم می‌ترسم؛ زیرا ممکن است در آن جمع به کرونا مبتلا شوم و به همسرم محسن آن را منتقل کنم یا اینکه اگر من بیمار و ناتوان شوم به نوعی زندگی او هم مختل خواهد شد.

وقاری درباره عوامل کاسته شدن از جذابیت برنامه‌های تلویزیونی گفت: به عنوان یک بیننده نمی‌توانم جذب برنامه‌های تلویزیونی شوم و اگر هم برنامه تلویزیونی را تماشا می‌کنم به خاطر حرفه‌ای است که به آن مشغول هستم؛ لذا هیچ چیزی از این برنامه‌ها نمی‌توانم دریافت کنم و حتی وقتی مقایسه‌ای با آثار قدیمی‌تر تلویزیون انجام می‌‍دهم، با توجه به اینکه آن زمان امکانات بسیار کمتر بوده اما آثار قدیمی دیدنی‌تر بوده‌اند و حرفی برای گفتن داشته‌اند.

این بازیگر سینما ادامه داد: آن‌قدر آثار بی‌محتوا و تکراری شده که گویان فقط می‌خواستند دور هم جمع شوند و فیلمی بسازند و همچنین آن‌قدر بازیگران تکراری شده‌اند که فرد را ناراحت می‌کند نه اینکه آنها را دوست نداشته باشیم؛ بنابراین هرچقدر هم فیلم جذاب باشد اما کسی از دیدن چهره‌های تکراری خشنود نخواهد شد.

وقاری معتقد است که در سینما به یک سری از افراد خاص و محدود میدان داده می‌شود و معلوم نیست چه بهره‌ای برای مخاطبان دارد. اگر از تمام عوامل و بازیگران استفاده شود نظر همه مخاطبان و منتقدان را می‌توان تأمین کرد؛ اما اگر از افراد تکراری چه بسا محبوب به صورت مکرر و تکراری در فیلم‌های استفاده شود اسباب دلزدگی مخاطبان را فراهم خواهد کرد.

او در پایان از میان سریال‌های نوروزی سریال «ن خ 3» را اثرگذارتر توصیف کرد و گفت: البته برای سریال گاندو هم خیلی زحمت کشیده شده است اما به خاطر صحبت‌های منفی نسبت به آن، کمی غیرقابل باور شده بود. ولی به طور کلی سریال «ن خ» به خاطر ماهیت طنز و پیام‌های مثبتی که در خود جای داده بود مورد پسند من واقع شد.

گفتگو از سعید امینی

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied