شمانیوز
شما نیوز

فرناز امینی در گفتگو با شمانیوز:

مشغول انجام کارهای مقدماتی فیلم «هزارگی» هستم

کارگردان جوان کشورمان گفت: مشغول انجام کارهای مقدماتی تولید اثری با عنوان «هزارگی» هستم که محصول مشترک ایران و افغانستان است.

مشغول انجام کارهای مقدماتی فیلم «هزارگی» هستم

فرناز امینی، کارگردان و نویسنده جوان سینما در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: این روزها بیشتر درگیر پس‌تولید آثار «گردن‌گیر» هستیم؛ کارهایی مانند تدوین، صداگذاری و موسیقی. همچنین درواقع درگیر کارهای مقدماتی قبل از شروع تولید اثر «هزارگی» هستم که محصول مشترک ایران و افغانستان است و این فیلم هم ماجرای یک دختر افغانستانی است که شبانه از کشورش فرار کرده و و وارد ایران شده است.

وی درباره تأثیرگذاری کرونا بر کیفیت کاری عوامل سازنده فیلم و دشواری‌های این مسیر گفت: با شیوع کرونا شرایط کاری ما بسیار سخت‌تر شده و هنرمندان و بازیگران پیش از شیوع ویروس کرونا هم امنیت شغلی نداشتند اما حالا که کرونا شدت یافته، امنیت شغلی بازیگران هم با مخاطراتی روبه‌رو شده است. مثلاً خود بنده به غیر از سینما هیچ راه دیگری برای امرار معاش ندارم و هرازگاهی هم تدریس می‌کنم. از مردم می‌خواهم با رعایت پروتکل‌ها کمک کنیم تا همچنان چراغ سینماها خاموش نماند.

کارگردان سینمای کشورمان خاطرنشان کرد: ماه‌هاست فیلمی را تحت عنوان «بزرگراه» را در دست اکران دارم اما به خاطر تعطیلی سینماها با بعضی مشکلات مواجه شده است. پس به خاطر کرونا و افزایش قیمت بلیت، سینما در حال از دست دادن مخاطبان خود است.

امینی معتقد است اکران آنلاین آثار سینما توانسته تا حدودی خلأ تعطیلی سینماها را جبران کند و در همین رابطه گفت: امروز بیشتر خانواده‌ها به سایت‌های اکران آنلاین فیلم‌ها روی آورده‌اند و خانواده‌ها برای حفاظت جانشان مجبور هستند در خانه بمانند و تنها راه سرگرمی آنها جدا از کتاب خواندن هم همین سایت‌های اکران آنلاین آثار سینماست.

این نویسنده جوان کشورمان گفت: حضور بازیگران مطرح در فیلم‌ها می‌تواند در جذب مخاطب اثرگذار باشد که در شبکه‌های خانگی ستارگان سینما حضور چشم‌گیری دارند.

گفتگو از سعید امینی

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied