شمانیوز
شما نیوز

رضا شریف در گفتگو با شمانیوز:

مشغول بازی در «ماه مارال» و «گیلدخت» هستم

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال هستم؛ یکی به‌نام «ماه مارال» که پیش از عید نوروز کلید خورده و دیگری هم به‌نام «گیلدخت» که روایت دوران قاجار است.

مشغول بازی در «ماه مارال» و «گیلدخت» هستم

رضا شریف، بازیگر سینما و تلویزیون و عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون ایران و عضو خانه سینما در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال هستم؛ یکی به‌نام «ماه مارال» که پیش از عید نوروز کلید خورده و یکی دیگر هم به‌نام «گیلدخت» که روایت دوران قاجار است و حدود یک سال است که تولید این فیلم در رشت آغاز شده است.

وی افزود: در سریال گیل‌دخت من باید 10 تا 12 جلسه در رشت بازی کنم که نقش قهوه‌چی را به من سپرده‌اند و 5 تا 6 ماه دیگر تولید این فیلم به پایان می‌رسد و تحویل داده می‌شود. همچنین یک سریال دیگر هم به‌نام بوتی‌مار بازی کرده‌ام که قرار بود در ایام عید نوروز پخش شود و آقای نجف‌زاده آن را کارگردانی کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر دو سه پیشنهاد کاری دیگر هم دارم ولی به دلیل موج چهارم کرونا جوابی نداده‌ام و حتی پیش‌تولید این اثر هم متوقف شده است ولی در کل در حاضر فقط مشغول بازی در دو فیلم گیلدخت و ماه مارال هستم.

شریف خاطرنشان کرد: این دو سریالی که مشغول بازی در آن هستم، کاملاً تحت نظر پزشکان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او به علاقه‌مندان به حرفه و هنر بازیگری توصیه کرد که ابتدا باید عشق به این کار داشته باشند و سپس در این حرفه تحصیل کنند و در کلاس‌های بازیگری شرکت داشته باشند.

عضو انجمن بازیگران سینما و تلویزیون ایران گفت: اگر فردی جسارت و توانایی انجام بازیگری را داشته باشد در دو جلسه بازی در فیلم می‌تواند، خودی نشان دهد حتی بعضی از بازیگران ما از سیاه‌لشکری به مدارج بالای بازیگری رسیده‌اند؛ چون جسارت و توانایی انجام حرفه بازیگری را داشته‌اند. بنابراین جسارت، عشق، تحصیل در این حرفه و صبر و تحمل از اصول موفقیت در کار بازیگری است.

شریف بازیگری را سخت‌ترین شغل و حرفه عنوان کرد و اظهار داشت: مثلاً بیگانه‌ای با من است حوالی کرج تولید می‌شد و متین بانو هم در قزوین. من در این دو به صورت هم‌زمان بازی می‌کردم، طوری که 6 صبح در کرج بودم و 6 غروب در قزوین ولی چون تعهد داده بودم باید به تعهدم عمل می‌کردم. به نظر من هر کسی که می‌خواهد وارد سینما شود ابتدا باید صبر و تحمل و عشق خود را به این کار ثابت کند و اگر بتواند ثابت کند، موفق خواهد شد.

گفتگو از سعید امینی

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied