شمانیوز
شما نیوز

چهره بدون آرایش همسر رامبد جوان + عکس

نگار جواهریان، همسر رامبد جوان عکسی از خود بدون آرایش منتشر کرد که باعث حواشی زیادی شد.

چهره بدون آرایش همسر رامبد جوان + عکس

نگار جواهریان، همسر رامبد جوان عکسی از خود بدون آرایش منتشر کرد که باعث حواشی زیادی شد.رامبد جوان که این روز ها مشغول اماده کردن مقدمات تولید سری جدید خندوانه هست و در چند وقت اخیر بسیار حاشیه ساز شده است . در تازه ترین حاشیه ی رامبد جوان عکسی از و یک کودک منتشر شده است . در فضای مجازی شایعه شده است که این کودک دختر رامبد جوان است اما هیچ واکنشی از سوی رامبد جوان فعلا به همراه نداشته است . 

 

b3563b1c-0576-49bf-a643-d41990e57298

 

شایعه جدایی نگار و رامبد از کجا آب می‌خورد

برخی از کسانی که هنرمندان را در اماکن عمومی و هنری رصد می‌کنند می‌گویند مدتی است رامبد جوان با نگار جواهریان رویت نشده و همین حرف و حدیث‌ها به این شایعه دامن زده که این دو هنوز به وصل نرسیده، از هم منفصل شده‌اند! گرچه برخی دیگر معتقدند که ازدواجشان همچنان پابرجاست و آن‌ها برای اینکه شایعات و حاشیه‌های دردسرساز دامن آن‌ها را نگیرد ترجیح داده اند کمتر در فضای عمومی با هم ظاهر شوند یا عکسی مشترک در اینستاگرام منتشر کنند.

 

 

استدلال دیگری که برخی برای عدم توافق نگار جواهریان و رامبد جوان بر سر زندگی مشترک مطرح می‌کنند‌، افت سری جدید برنامه خندوانه است. بله درست خواندید. افت سری جدید خندوانه را بعضی از هموطنان مهر تاییدی بر شایعه جدایی این زوج سرشناس می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که رامبد جوان این روز‌ها سرحال و پرانرژی نیست و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت کارش در برنامه خندوانه شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied