شمانیوز
شما نیوز

حمله سنگین کیهان به بهنوش بختیاری / او یک عقده ای است !

عکس ها و پست های جنجالی بهنوش بختیاری صدای کیهان را درآورد .

حمله سنگین کیهان به بهنوش بختیاری / او یک عقده ای است !

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی این روزها در فضای مجازی است او با انتشار ویدیو و عکس های عجیب حسابی سروصدا کرده است . بهنوش بختیاری همواره جنجال به پا کرده است . بهنوش بختیاری با فیلتر های جدید اینستاگرام صورت خودش را جای صورت بازیگران بی حجاب خارجی گذاشته است که این کار باعث حمله تند کیهان به او شده است . در ادامه متن جنجالی را می خوانید . 

 

 

متن تند کیهان علیه بهنوش بختیاری 

روزنامه کیهان درباره استفاده‌ از فتوشاپ از سوی سلبریتی‌های داخلی مثل بهنوش بختیاری برای گذاشتن مو روی سرشان را، معتقد است حاصل «عقده‌های درونی» اوست.

 

کیهان با اشاره به اینکه استفاده از فتوشاپ از سوی سلبریتی های داخلی مثل بهنوش بختیاری برای گذاشتن مو روی سرشان را، معتقد است حاصل «عقده های درونی» اوست اینطور نوشت: «ستگاه های نظارتی و قضایی به سرعت با این دست از قانون شکنان و خاطیان امر برخورد جدی داشته باشد»

 

11+-+Copy

 

چندی پیش بهنوش بختیاری سلبریتی سینما و صداوسیما تصویری فتوشاپ شده از خودش را منتشر کرد. کیهان نوشته:

 

«برخی از بازیگران دست چندم سینما و تئاتر با استفاده از یک نرم افزار گرافیکی تصاویر خود را روی برخی تصاویر بدون حجاب مدل های اروپایی و آمریکایی قرار می دهند؛ آن ها عقده های درونی خود را در بستر فضای مجازی منتشر می کنند.

 

آنچه بسیار مهم و حائز اهمیت است با گسترش روزافزون چنین عکس هایی در فضای مجازی و طبعاً الگو شدن شان در بین برخی نوجوانان انتظار می رود دستگاه های نظارتی و قضایی به سرعت با این دست از قانون شکنان و خاطیان امر برخورد جدی داشته باشد.»

 

 

تغییر+چهره+بهنوش+بختیاری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied