شمانیوز
شما نیوز

از عکس جدید ارسلان قاسمی لب ساحل تا ازدواج با بازیگر معروف + عکس

پست تازه ارسلان قاسمی با تیپ متفاوت در اینستاگرام را در این صفحه ببینید .

از عکس جدید ارسلان قاسمی لب ساحل تا ازدواج با بازیگر معروف + عکس

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلوزیون است او در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . ارسلان قاسمی این شب ها با سریال یاور روی انتن تلوزیون است . ارسلان قاسمی در قسمت های جدید شب های مافیا نیز حضور داشت و از بازیکنان خوب این برنامه محسوب می شد . در ادامه عکس های جدید ارسلان قاسمی را مشاهده می کنید . 

 

 

پست جدید ارسلان قاسمی در اینستاگرام 

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد و 26 سال سن دارد. ارسلان قاسمی در سن هفت سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او دو خواهر دارد و یک برادر. وی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد.

، ارسلان قاسمی این عکس را در صفحه خود منتشر کرد.

 

ac-image-y91619927887FP

 

 

ac-image-BQ1618148636Kg

 

ماجرای ازدواج و همسرش

مدت هاست اخباری در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه بازیگر دختر که این دو پیش از این تجربه همکاری در چند فیلم و سریال را داشته اند مطرح بود که چندین بار توسط هر دو طرف تکذیب گردید .

ارسلان قاسمی نیز به تازگی در جدیدترین مصاحبه اش با سامان گوران گفته است که او یک نفر دیگر را دوست دارد و الان در زندگی اش است و دوست ندارد اسمش را کنار ترلان پروانه بگذراند . برخی از طرفداران وی فردی که ارسلان قاسمی عاشق اوست را دیبا صالحی نام برده اند که قاسمی چندی پیش عکسی از او با خودش منتشر کرده بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied