شمانیوز
شما نیوز

شام دونفره نوید محمدزاده و فرشته حسینی در رستوران + عکس

نوید محمدزاده بازیگر پرطرفدار سینما را در کنار فرشته حسینی مشاهده می کنید .

شام دونفره نوید محمدزاده و فرشته حسینی در رستوران + عکس

نوید محمدزاده که به تازگی رابطه اش را با فرشته حسینی علنی کرده است حواشی زیادی در پی داشته است . پست جنجالی نوید محمدزاده و تبریک تولد همسرش حسابی سروصدا کرد . درادامه عکس جدید از نوید محمدزاده و فرشته حسینی را مشاهده می کنید .

 

 

تصویر لو رفته از نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک رستوران

 
 
 
نوید محمدزاده و فرشته حسینی را در یک رستوران مشاهده می کنید

 نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

 

تصویر

 

رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی تبار سینمای ایران، به گوش می رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد. فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.


نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:



«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

 
 
 

تصویر

 

فرشته حسینی نیز ویدئو ی را در استوری صفحه ی شخصی خود منتشر نمود و خطاب به نوید محمدزاده نوشت: جهانی که منو تو ساختیم

 

تصویر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied