شمانیوز
شما نیوز

استوری معنادار علی ضیا در اینستاگرام + عکس

استوری جدید علی ضیا در صفحه شخصی اش را در این صفحه ببینید .

استوری معنادار علی ضیا در اینستاگرام + عکس

علی ضیا مجری محبوب صداوسیما و برنامه ساز تلوزیون است . علی ضیا هم اکنون برنامه فرمول یک را تهیه و اجرا می کند . علی ضیا پیش از این با برنامه صبحگاهی ویتامین ث به محبوبیت قابل توجهی رسیده بود . 

 

 

استوری زیبای علی ضیا در این روزها

 

 
استوری زیبای علی ضیا در این روزها
 
 علی ضیا مجری تلویزیون آیه‌ای از سوره طه را در استوری خود منتشر کرد.

 

سید علی ضیا متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان است. علی ضیا۱۹۰ سانتی متر قد دارد. علی ضیا مجری برنامه های صدا و سیما است. علی ضیا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران است. پدرش سیدحسن ضیا نقاش فرش بود و مادرش شهره احدیت نویسنده و ویراستار آثار ادبی است.

 

علی ضیا مجری تلویزیون آیه ای از سوره طه را در استوری خود منتشر کرد.

 
 
 

استوری علی ضیا

 
 

حاشیه های علی ضیا

پس از پایان شهرآورد هشتاد و یکم تهران علی ضیاء که در جمع هواداران پرسپولیس در کافه ای در تهران حضور داشت، با شعارهایی همصدا شد که منجر به شکایت پرویز مظلومی و ممنوع التصویری او شد. بلافاصله بعد از ممنوع التصویری پرویز مظلومی از شکایت خود صرف نظر کرد دلیل این مسئله مختلط بودن آن جلسه و انجام حرکات نامناسب از سوی ضیا اعلام شده است.

حضور علی ضیا در حادثه منا ، پس از این حادثه شایعاتی مبنی بر مرگ علی ضیا مجری تلویزیون که در مراسم حج شرکت داشت در فضای مجازی شکل گرفت که ساعاتی بعد از حادثه با انتشار تصویری در منا از سلامت خودش خبر داد.

 
 

علی ضیا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied