شمانیوز
شما نیوز

دلیل پخش نشدن قسمت آخر «احضار» چه بود؟

قسمت آخر «احضار» جمعه هفته آینده پخش می‌شود.

دلیل پخش نشدن قسمت آخر «احضار» چه بود؟

قسمت آخر «احضار» جمعه هفته آینده پخش می‌شود.قسمت پایانی مجموعه تلویزیونی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید، ۳۱ اردیبهشت‌ماه روی آنتن می‌رود.

 

 

 

ساعت و زمان پخش قسمت آخر سریال احضار 

 

قسمت بیست و پنجم مجموعه تلویزیونی  امشب جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه پخش می‌شود و قسمت آخر این سریال جمعه آینده ۳۱ اردیبهشت‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید با موضوع ماورایی و معرفتی که محصول مرکز سیمافیلم است، شب‌های ماه رمضان ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رفت.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایى نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

 

 

 

توضیحات کارگردان سریال احضار درباره عدم پخش قسمت اخر

 

علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره وضعیت تولید سریال «احضار» در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل تولید به این ویروس، علت به تعویق افتادن تولید و پخش قسمت پایانی را به این شرایط نسبت داد.

او گفت: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال «احضار» این مشکل دوچندان بوده است.

کارگردان «احضار» خاطرنشان کرد: در طول هشت ماه تولید سریال «احضار»، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند.

لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد.

به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم. افخمی در پایان خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر «احضار» ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

سریال ماه رمضانی «احضار» در شب های ماه رمضان ۱۴۰۰ در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد.

این سریال در شب های قدر پخش نشد تا سریال «سرزده» با بازی علی انصاریان جایگزین آن شود.

پیش از این محمودرضا تخشید ـ تهیه کننده احضار ـ درباره دشواری های تولید و پخش همزمان سریال توضیحاتی را ارائه داده و در عین حال این مساله را یکی از ویژگی های «احضار» برشمرده بود؛ چراکه این امکان را به سازندگان می دهد تا از نظرات مخاطب در طول ساخت بهره مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مائده

    خیلی ترسناک