شمانیوز
شما نیوز

عاشقانه های سحر دولتشاهی و همایون شجریان + عکس

عکسی از تولد همایون شجریان منتشر شده است که سحر دولتشاهی در تمام عکس ها در کنار همایون شجریان است.

عاشقانه های سحر دولتشاهی و همایون شجریان + عکس

امروز 31 اردیبهشت ماه همایون شجریان فرزند خلف استاد محمدرضا شجریان 46 ساله شد.  سحر دولتشاهی عکسی از دوران کودکی همایون شجریان به مناسب زادروزش منتشر کرد و قلبی برای او به کامنت گذاشت. به تازگی عکس سلفی همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کنار علی سرابی و همسرش مارال بنی آدم منتشر شده است که بر شایعات ارتباط همایون شجریان و سحر دولتشاهی می افزاید. شایعاتی که هیچ گاه از سوی هیچ یک از آنها تایید و یا تکذیب نشد.

 

 

 

 

WhatsApp Image 2021-05-21 at 11.39.51 AM

WhatsApp Image 2021-05-21 at 12.24.48 PM

 

 

 

ماجرای ارتباط میان سحر دولتشاهی و همایون شجریان مدتهاست که مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته است و این دو هنرمند با وجود اشاره هایی که به درستی این شایعات داشته اند اما هیچ کدام به شکل مستقیم و شفاف این شایعه را تایید یا تکذیب نکرده اند.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان چند بار به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ در پروژه های مختلف  با یکدیگر همکاری داشته اند و به تازگی در سریال «می خواهم زنده بمانم» نیز بار دیگر به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ این سریال با یکدیگر همکار بودند.

با انتشار تیتراژ سریال عاشقانه «می خواهم زنده بمانم» با صدای همایون شجریان، سحر دولتشاهی که یکی از بازیگران اصلی این سریال است، با انتشار آن در صفحه اینستاگرام خود درباره آواز همایون شجریان نوشت: « در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست.» این نوشته معنی دار دولتشاهی که در کپشن این ویدیو به اشتراک گذاشته است، به شکل غیرمستقیم حقیقی بودن این شایعات را تایید کرده است.

از دو سال گذشته شایعاتی مبنی بر ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی منتشر می شود که این شایعات از سوی هیچ یک از آنها تایید و یا تکذیب نشد تا زمان درگذشت استاد محمدرضا شجریان که سحر دولتشاهی تصویری از حضور خود در خودرو شخصی همایون شجریان در سفر به مشهد برای حضور در مراسم خاکسپاری استاد شجریان منتشر کرد و به این شایعات رنگ واقعی تری بخشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied