شمانیوز
شما نیوز

تیپ ورزشکاری امیرحسین ارمان + عکس

عکس جدید امیرحسین ارمان را در این صفحه مشاهده می کنید .

تیپ ورزشکاری امیرحسین ارمان + عکس

امیرحسین آرمان بازیگر جوان و باتجربه و پرکار سینما و تلوزیون است . امیرحسین ارمان به تازگی در سریال میدان سرخ به ایفای نقش پرداخته است که در این سریال بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی نیز ایفای نقش کرده اند .  عکسی که امیرحسین آرمان در باشگاه ورزشی اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

 امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانی داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

 

عکسی که امیرحسین آرمان در باشگاه ورزشی اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 
 

امیرحسین آرمان

 

خوانندگی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد. او خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۲ با ترانه «به سوی تو» شروع کرد.

آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آنها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که اولین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او محسوب می شود.

 
 

امیرحسین آرمان 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوشتیپ

  • ناشناس

    در انگشت چپش حلقه هست