شمانیوز
شما نیوز

عکس مراسم ازدواج شاهرخ استخری و همسرش لورفت

همسر شاهرخ استخری عکسی از مراسم عروسیشان در اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس مراسم ازدواج شاهرخ استخری و همسرش لورفت

همسر شاهرخ استخری عکسی از عروسیشان در اینستاگرامش منتشر کرد. شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 در تهران است شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو دختر به نام نبات و پناه است.

 

 


"پایگاه خبری شمانیوز به دلیل رعایت شئونات و موازن اخلاقی از قرار دادن عکس معذور است "


 

 

 

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست؟

 

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام تبلیغات می کند، وی دو دختر دارد و روزانه با بروز کردن پیج اینستاگرامش عکس هایی از دو دخترش را برای مخاطبانش به اشتراک میگذارد.

 

همسر شاهرخ استخری

 

 

  • نام: شاهرخ
  • نام خانوادگی: استخری
  • تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران
  • تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع
  • همسر: سپیده بزمی پور
  • فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

 

 

شاهرخ استخری متولد ۱۴/۷/۱۳۵۹ در تهران می باشد، وی دارای لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

وی نخستین کار بازیگری خود را در سال ۸۴ با حضور در « یک شب همین طوری کنارم باش » به کارگردانی علی همراز تجربه کرد.

دو سال بعدتر با حضور در مجموعه پریدخت، به کارگردانی سامان مقدم وارد تلویزیون شد، وی در این سریال پارتنر (بازیگر نقش مقابل) لیلا حاتمی بود.

حضور در سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده باعث شهرت و محبوبیت وی شد، شاهرخ استخری در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت.

شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است، این زوج دارای یک فرزند دختر به نام پناه می باشند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می‌دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از ۵ سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام “پناه” شد که چندی پیش تولد ۴سالگی‌اش را جشن گرفت.

 

ac-image-6l1610523980HQ

 

 

 

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

 

 

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

 

142382751611296767

 

 

 

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

 

 

11+-+Copy

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied