شمانیوز
شما نیوز

مهدی سلطانی بازیگر سریال پدر مهمان امشب همرفیق است

مهدی سلطانی سروستانی که در سریال شهرزاد با شهاب حسینی همبازی شده بود مهمان امشب همرفیق است.

مهدی سلطانی بازیگر سریال پدر مهمان امشب همرفیق است

پایگاه خبری شمانیوز: مهدی سلطانی سروستانی که در سریال شهرزاد با شهاب حسینی همبازی شده بود مهمان امشب همرفیق است. مهدی سلطانی‌سروستانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر و دارای مدرک دکترای بازیگری  تئاتر  از دانشگاه آوینیون فرانسه است.

این برنامه، پنج‌شنبه هر هفته، ساعت ۲۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

 

 

بیوگرافی مهدی سلطانی

 

نام :مهدی

نام خانوادگی :سلطانی

تاریخ تولد :1350

محل تولد :شیراز

تحصیلات :فوق لیسانس کارگردانی و لیسانس بازیگری و دکترای تئاتر

فرزندان:روژا

 

 

 

بیوگرافی مهدی سلطانی+تصاویر

 

 

فعالیت بازیگری مهدی سلطانی

 

وی در سال 1371 وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد. اولین کار درخشان او در عرصه نمایش، "چند و چون به چاه رفتن چوپان" نوشته علیرضا نادری بود که سال 1373 در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و مورد توجه هیئت داوران هم قرار گرفت.

 

 

بازگشت دوباره مهدی سلطانی به صحنه تئاتر +عکس

 

مهدی سلطانی در تئاتر

 

اما عمده فعالیت های او به صورت جدی به تئاتر و آن هم بازیگری در این عرصه مربوط می شود. بازی بسیار زیبا و درخشان ایشان در سریال در مسیر زاینده رود، بازگشت نقشهای پهلوانی را با خود به همراه داشت، سلطانی در سریال مادرانه نقش اردلان تمجیدی بازی کرد اردلان از همسر خود جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده است، مهدی سلطانی بعد از هنرنمایی در سریال مادرانه به شهرت رسید و پس از آن در سریال هایی مثل مدینه ، هفت سنگ و کیمیا به ایفای نقش پرداخت، سلطانی در اولین تجربه بازیگری در نمایش خانگی در سریال شهرزاد نقش هاشم دماوندی را به عهده داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied