شمانیوز
شما نیوز

«فیلیمو کودک» راه اندازی شد

​فیلیمو بخش جدیدی را برای دسترسی آسان کودکان به محصولات تصویری فراهم کرده است که این بخش از امروز –سه شنبه ۱۵ تیر- در اختیار کلیه کاربران است.

«فیلیمو کودک» راه اندازی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فیلیمو، «فیلیمو کودک» با هدف دسترسی امن و آسان کودکان به محتوا اختصاصی خود و همچنین برطرف شدن دغدغه‌های والدین در مورد کنترل و نظارت روی محتوای مورد تماشای فرزندان طراحی و راه اندازی شد.

 این اقدام پس از بررسی رفتار کاربران بر روی محتواهای مختلف در فیلیمو صورت گرفته است که طبق آمار ۴۲ درصد مخاطبان فیلیمو، انیمیشن تماشا می‌کنند.

این سرویس جدید شامل بخش های مختلف است که مهم‌ترین بخش آن محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمشنی است که امکان دسترسی آسان به کاراکترهای محبوب دنیای انیمیشن همچون «باب اسفنجی» و «بچه رئیس» و… را فراهم کرده است.

«موزیکال»، «هاپوها»، «پرنسس»، «فوتبالی»، «ماشین‌ها»، «ابر قهرمانی»، «دخترونه»، «مزرعه حیوانات»، «آموزش زبان انگلیسی» و… از بخش‌های دیدنی «فیلیمو کودک» است که به تفکیک موضوعات مطرح شده آثار مرتبط با خود را جمع آوری کرده است. 

در فیلیمو کودک،  بیش از ۳۰۷عنوان فیلم و ۲۰۸عنوان سریال وجود دارد که در مجموع ۵ هزار ۶۷۷ قسمت سریال در دسترس کاربران قرار دارد. از بین این آثار  ۲۲فیلم ایرانی و ۲۸۵ فیلم غیر ایرانی  است.

توجه به محتوای آموزشی نیز با  ۶۴ فیلم و ۴ سریال آموزشی در دستور کار «فیلیمو کودک» قرار گرفته است که این محتوا دائم در حال به روز رسانی است.

راه اندازی این بخش می‌تواند به بهبود دسترسی کودکان به محتواهای مناسب سنین خود کمک کرده و خانواده ایرانی از یک فضای امن برای تفریح کودکان خود بهره‌مند شوند. علاقمندان و خانواده‌ها می‌توانند برای دسترسی آسان به بخش «فیلیمو کودک» به نشانی https://www.filimo.com/kids مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied