شمانیوز
شما نیوز

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس

سید بشیر حسینی یکی از داوران برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بود.

همسر سید بشیر حسینی کیست؟ + عکس

به گزارش شمانیوز: سید بشیر حسینی یکی از داوران برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بود. همسر سید بشیر حسینی نسبت به شایعه پراکنی‌های فضای مجازی با ارائه توضیحاتی واکنش نشان داد. یکی از داوران عصر جدید سید بشیرحسینی بود که با حضور و داوری در این برنامه بیش از پیش شناخته شد. او پیش از برنامه عصر جدید در در چند برنامه به عنوان کارشناس حضور داشته و دارای سوابق بسیاری در زمینه فرهنگی و رسانه است اما شهرتش با برنامه عصر جدید رقم خورد.

 

3

 

 

سفر شیطون بلا با خانم مجری !


1 تیر 1400 بود که صحبت های سید بشیر حسینی در برنامه زنده «بینهایت شو» با اجرای مژده لواسانی مجری چادری و محجبه به شدت جنجالی شد

او در این برامه ضمن آرزوی پایان هرچه سریع تر بحران کرونا از خانم مجری قول تکرار یک سفر اربعین توپ و شیطون بلا می گیرد … !

این ادبیات سخیف آقای دکتر که خود را مدرس سواد رسانه ای معرفی می کند با واکنش های مخاطبان همراه شد ، آنها می پرسند اربعین شیطون بلا یعنی چه ؟!

 

 

2

 

واکنش همسر سید بشیر

کانال نیمه محرمانه در خبری از طرف همسر سید بشیر حسینی مدعی شد ایشان در یک جمع خصوصی نسبت به رفتارهای همسرش بعد از شهرت ناراضی است 

با این حال ساعاتی بعد ، دسته نوشته ای از همسر ایشان منتشر شد که ضمن تکذیب این صحبت ها ، بازنشر کننده های خبر دروغین را تهدید به شکایت کردند !

 

 

 

بیوگرافی سید بشیر حسینی

 

سید بشیر حسینی متولد 15 آذر 1360 در اصفهان، کارشناس و پژوهشگر است.

او دارای مدرک  کارشناسی ارشد رشته حقوق و دکترای رشته فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است و به زبان های فرانسه، انگلیسی و عربی مسلط است.

دکتر بشیر حسینی رئیس شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای، مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما و مشاور دانشگاهی و استعدادیابی است.

داور عصر جدید مولف چند کتاب به نام 150 هشتگ و کتاب فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم، مهارت هایی برای خواندن و دیدن و شنیدن در شبکه های اجتماعی، ماه عسل مجردها، آینده پژوهی تحولات وب و ... می باشد.

 

 

همسر و فرزندان سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی سالها قبل ازدواج کرده و دارای دو پسر بنام سید مسیح، سید امیر مهدی و یک دختر بنام محیا سادات است.

پاطلاعات زیادی درباره خانواده و همسر سیدبشیر حسینی در دسترس نبوده و تنها عکس موجود از همسر او تصویر زیر می باشد.

 

 

1

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied