شمانیوز
شما نیوز

لاک زدن جواد عزتی برای همسرش + فیلم

صحنه لاک زدن مالک در سریال زخم کاری سانسور شد.

لاک زدن جواد عزتی برای همسرش + فیلم

به گزارش شمانیوز: صحنه لاک زدن مالک در سریال زخم کاری سانسور شد. جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران است همسر جواد عزتی مهلقا باقری از بازیگران سینمای ایران است جواد عزتی به تازگی در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازی کرده است که در این سریال درخشیده است.

 

 

 

 

عکسی از جواد عزتی و مه لقا باقری در سفر دریایی

 

جواد+عزتی

 

 

 

مصاحبه با مه لقا باقری

 

مه‌لقا باقری: همیشه دوست داشتم در کنار همسرم بازی کنم

باقری در جدیدترین اثر خود به سراغ اثری از نیل سایمون، نمایشنامه‌ و فیلمنامه نویس معاصر و مشهور آمریکایی رفته است.

 

خانم باقری در ابتدا از فعالیت‌های کاری‌تان در این سالها بگویید.

من لیسانس کارگردانی‌ام را از دانشگاه سوره و فوق همان رشته را از دانشگاه تربیت مدرس گرفته‌ام. برای یک فرصت مطالعاتی در رشته تئاتر به آلمان رفتم و در حال حاضر در رشته بازیگری و کارگردانی فعالیت می‌کنم. در تمام این سالها حضورم در این عرصه را حفظ کرده‌ام و در حال حاضر فیلم آینه فیلم بغل را هم روی پرده دارم.

 

از کارگردانی تئاتر برایمان بگویید.

من و همسرم کارمان را از تئاتر شروع کردیم، همسرم از ۱۵ سالگی و من از ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای تئاتر کار کرده‌ایم و در یک کلام حسابی تئاتر کار کرده‌ایم. منتها کارگردانی مقوله‌ای است که به مراتب از بازیگری سخت تر و مسئولیتش خیلی بالاتر است و من سعی کردم بیشتر وارد فضای بازیگری بشوم.

 

 

 

بیوگرافی مه لقا باقری

بیوگرافی مه لقا باقری

 

 

 

بیوگرافی جواد عزتی

 
محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است . او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است، بازی او در نقش بابا اتی در  قهوه  تلخ سال های سال فراموش نمیشود.
جواد عزتی بازیگری را با کار کودک و خیابانی آغاز کرد و برای نخستین بار توسط  سعید آقاخانی  برای یک کار کودک 90 قسمتی دعوت شد.
خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.
تمایلات طنز گونه این بازیگر در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.
 
 
 
زندگی خصوصی جواد عزتی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی | ساعدنیوز
 

تیپ متفاوت جواد عزتی بازیگر سینمای ایران - ترجمه علم - مجله خبری

 

 

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

 

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.
 
 
 
 
فاصله سنی جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied