شمانیوز
شما نیوز

دلیل مهناز افشار برای بازگشت به ایران+بیوگرافی

شایعه بازگشت مهناز افشار بازیگر و سوپراستار معروف که در آلمان زندگی می‌کند به ایران مدتی است قوت گرفته و خودش نیز در این خصوص اظهارنظرهایی کرده است.

دلیل مهناز افشار برای بازگشت به ایران+بیوگرافی

به گزارش شمانیوز، مهناز افشار در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: اگر تصمیم بگیرم به ایران برگردم فقط و فقط یک دلیل داه اونم چون خاک پدرم در ایران است و مادرم اونجا نفس می‌کشه و ریشه من اونجاست....

نام مهناز افشار این روزها با گرفتن عکس‌هایی متفاوت در دبی و ترکیه و آلمان و انتشار آن‌ها در صفحات اینستاگرام بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است. 

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال 1376 آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1377 به سینما راه یافت.

از فیلم های معروف او می توان به شور عشق در کنار بهرام رادان، آتش بس در کنار محمدرضا گلزار، دعوت در کنار کتایون ریاحی، سعادت آباد، برف روی کاج ها، پسر آدم، دختر حوا در کنار حامد کمیلی، نهنگ عنبر 1 و 2 در کنار رضا عطاران و ویشکا آسایش و دارکوب در کنار امین حیایی اشاره کرد.

گم شده، عشق تعطیل نیست در کنار محمدرضا گلزار، عاشقانه در کنار ساره بیات و محمدرضا گلزار و سریال گلشیفته از سریال های او هستند.

مهناز افشار در سال 1393 با محمد یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام لیانا است.  او در سال 1398 اعلام کرد که از همسرش جدا شده و اکنون ساکن آلمان است.

mahnaz2

جوایز:

کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه حساب، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت آباد، کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت آباد، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج ها، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها، برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب و کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم از موفقیت های این هنرمند هستند.

 

 

منبع: اینستاگرام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied