شمانیوز
شما نیوز

علت اصلی طلاق الهام حمیدی فاش شد + عکس همسرش

الهام حمیدی از ماجرای طلاق با همسر اولش پرده برداشت.

علت اصلی طلاق الهام حمیدی فاش شد + عکس همسرش

به گزارش شمانیوز: الهام حمیدی از ماجرای طلاق با همسر اولش پرده برداشت.الهام حمیدی دوبار ازدواج کرده است و از همسر دومش یک پسر دارد همسر دوم الهام حمیدی علیرضا صادقی است.

 

673384_733

 

ازدواج در سن کم و طلاق

در مصاحبه ای که با تی وی پلاس داشت در مورد جدایی و طلاق از او سوال شد  که در پاسخ گفت : ازدواجم در سن کمی رخ داد و چند سال زیر یک سقف با همسرم زندگی کریم اما متاسفانه از هم طلاق گرفیتم و نتوانستیم ادامه دهیم.

البته الهام حمیدی از بازیگرانی است که کم حاشیه است و خودش هم بارها تاکید کرده است که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش سرک بکشند و در همین مصاحبه هم تاکید کرد دوست ندارد زندگی شخصی اش در رسانه ها عمومی شود.

 

 

ورشکسته شدن مزون لباس

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. خودش در مورد این موضوع کمی توضیح داده است که در ادامه می توانید در همدوره مشاهده نمایید :

زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد.

من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

 

 

elham-hamidi1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوش به حالش.........