شمانیوز
شما نیوز

جشن تولد دختر سارا صوفیانی در باغ + عکس

سارا صوفیانی متولد 26 فروردین 1364 در مشهد است.

جشن تولد دختر سارا صوفیانی در باغ  + عکس

به گزارش شمانیوز: سارا صوفیانی همسر امیرحسین شریفی می باشد آنها در سال ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند و جالب اینجاست که ۲۸ سال اختلاف سنی دارند اما با توجه به این اختلاف سن زوج خوشبختی می باشند و پس از ۱۰ سال نیز صاحب یک فرزند دختر شدند دختر آنها به نام ساحل در یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ به دنیا آمد.

 

cultural-43176267-0-wL4

 

 

امیرحسین شریفی متولد 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان، تهیه کننده است، فعالیت خود را با بازیگری قبل از انقلاب با فیلم قربانی هوس در سال 1342 شروع کرد

در سال 1368 با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت.

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است.

 

1

 

سارا صوفیانی و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان با انتشار ویدئویی از خوشبختی و زندگی عاشقانه شان گفتند و به صورت غیرمستقیم پاسخی به انتقادها از اختلاف سنی 28 ساله شان دادند.

 

 

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied