شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک نگار جواهریان به نوید محمدزاده + تصاویر

نگار جواهریان با انتشار یک استوری در صفحه اش به نوید محمدزاده و فرشته حسینی تبریک گفت. استوری نگار جواهریان را در زیر مشاهده می کنید.

پیام تبریک نگار جواهریان به نوید محمدزاده + تصاویر

به گزارش شمانیوز: نوید محمدزاده با انتشار پست اینستاگرامی در صفحه رسمی اش خبر ازدواجش را رسمی کرد. نگار جواهریان همسر رامبد جوان است. نگار جواهریان با انتشار یک استوری در صفحه اش به نوید محمدزاده و فرشته حسینی تبریک گفت. استوری نگار جواهریان را در زیر مشاهده می کنید.

 

d7ee0394-340d-4d42-89a1-aaee350c9b14

 

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران است.

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بنفشه

    خوب😇