شمانیوز
شما نیوز

تبریک جالب مهران غفوریان به ازدواج نوید محمدزاده + تصاویر

مهران غفوریان بازیگر پرحاشیه و کمدی ایرانی است. مهران غفوریان با انتشار پست نوید محمدزاده در اینستاگرام، پیام تبریکی در خصوص ازدواج نوید محمدزاده منتشر کرد.

تبریک جالب مهران غفوریان به ازدواج نوید محمدزاده + تصاویر

به گزارش شمانیوز: مهران غفوریان بازیگر پرحاشیه و کمدی ایرانی است. مهران غفوریان با انتشار پست نوید محمدزاده در اینستاگرام، پیام تبریکی در خصوص ازدواج نوید محمدزاده منتشر کرد. استوری مهران غفوریان را در زیر مشاهده می کنید.

 

76d16379-ea2d-44bb-bc04-a7d57848f063

 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

 

مهران غفوریان

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

 

همسر مهران غفوریان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بنفشه

    نوید محمد زاده عزیز و فرشته جون من‌هم مثِ داش مهران غفوریان میگم ؛؛ پیوندتا مانا..🌻