شمانیوز
شما نیوز

علت طلاق امین حیایی از همسر اولش فاش شد + عکس

امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است

علت طلاق امین حیایی از همسر اولش فاش شد + عکس

به گزارش شمانیوز: امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است.  امین حیایی برای دومین بار با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.

 

2

 

 

زندگی امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر شد. امین حیایی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.امین حیایی همچنین برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله‌ور شد.امین حیایی همسر نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای ایران است. امین حیایی  فرزندی به نام دارا دارد.

 

دلیل طلاق امین حیایی و همسرش

امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است و دیپلم کامپیوتر دارد. او فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر بنام امید دارد و تنها خواهرش در سال 1370 فوت کرده است. مادرش معلم و پدرش شغل آزاد دارد. امین حیایی علاوه بر بازیگری کار خوانندگی می کند و همانند خیلی از بازیگران ایرانی کافه داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است.

امین حیایی پس از اینکه دیپلم خود را می گیرد به خدمت سربازی می رود و بازیگری را در مرکز هنرهای نمایشی نیروی هوایی آغاز می کند و در سال 70 در تئاتر کودکان ایفای نقش می کند. پس از آن به گفته خودش با فوت خواهرم دریچه ای برای ورود به سینما برای من باز شد و در سومین روز درگذشت خواهرم برای بازی در فیلم سینمایی دو همسفر با من تماس گرفته شد و بعد از آن برای بازی در فیلم دو روی سکه دعوت شدم.

 

1

 

 

چرا امین حیایی از همسرش جدا شد؟

امین حیایی در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

 

مونا بانکی پور همسر اول حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دریکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس‌ازآن بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه‌ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و ازجمله در سریال “خواب‌وبیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

 

3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوبه

  • Mhd

    خو ب بود