شمانیوز
شما نیوز

زندگی لاکچری دختر بزرگ علی دایی در آمریکا + عکس

عکس هایی منشوری از یک دختر که ادعا می شود دنیز دایی دختر علی دایی است منتشر شد.

زندگی لاکچری دختر بزرگ علی دایی در آمریکا + عکس

علی دایی یکی از بازیکنان بزرگ و یکی از افتخار افرین ترین ورزشکاران کشور است . او در بیزینس خود نیز بسیار موفق بوده است . علی دایی از بازیکنان آذری زبان می باشد . او دو بار ازدواج کرده است و دو دختر به نام های نورا و دنیز دارد . علی دایی از معروف ترین فوتبالیست های کشور در عرصه بین الملل نیز محسوب می شود .  

 

علی دایی در فوتبال ایران و جهان به عنوان یک اسطوره شناخته می شود. از نظر فعالیت کاری علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده است و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی است. اولین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد. دختری با نام نورا که  علی دایی  به وی بسیار علاقه دارد اما آیا  علی دایی  دختری به نام دنیز هم دارد؟
 

عکس هایی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که ادعا می کند مربوط به دنیز دختر علی دایی از همسر اول اوست.

دنیز دایی فرزند اول از همسر سابق علی دایی فوتبالیست ، مربی و رکورد دار گل دنیا است. دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد اما ازدواج آن ها دوام زیادی نداشت و از هم جدا شدند، حاصل این ازدواج دختری به نام دنیز شد.

 

آیا این دختر ، دختر علی دایی است ؟ + عکس های منشوری

 

دنیز دایی با اینکه در خارج از ایران زندگی می کند اما تیپ و ظاهری نامتعارف دارد. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش حدود شش هزار بازدید کننده دارد. دنیز دایی در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش منتشر می کند و همچنین تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می شود. 

 

آیا این دختر ، دختر علی دایی است ؟ + عکس های منشوری

آیا این دختر ، دختر علی دایی است ؟ + عکس های منشوری

 

ازدواج علی دایی

علی دایی متاهل است و در سن 35 سالگی در بهمن ماه سال ۱۳۸۳ با خانم ونا فرخ آزادی ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام نورا می باشد.

 

دنیز دختر (علی دایی) با ظاهری منشوری و نیم تنه! +عکس

علی دایی به همراه همسرش و دخترش نورا

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی را در ادامه مشاهده می کنید.
 

خانه-میلیاردی-مجلل-علی-دایی-لو-رفت--تصاویر-

 

 

تصاویری از منزل علی دایی فوتبالیست معروف ایرانی را در ادامه می بینید.

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر2

  • نام :علی
  • نام خانوادگی :دایی
  • تاریخ تولد :1 فروردین 1348
  • محل تولد :اردبیل
  • پست :مهاجم
  • لقب : شهریار
  • قد 193
  • فعالیت کنونی :سرمربی

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر2

 
 

علی دایی و همسرش در کنار  امیر جعفری

 

زندگینامه علی دایی

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

 

 

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر12

بچگی علی دایی

 

 

علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر10

عکس  کریم باقری با علی دایی و  مهدی مهدوی کیا

 

 

 

 

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

 

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر12

 
 

 

علی دایی در کنار  نیکی کریمی بازیگر سینما

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

 

علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد.

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر4

 
 

مهدی طارمی  و  امید عالیشاه  و احمد نورالهی در کنار شهریار

 

مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

 

فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

 
 
 
 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر14

 

فعالیت های اقتصادی و ورزشی علی دایی

در ابان 1392 یک دبستان 6 کلاسه اهدایی نازی صفاری، مقیم آمریکا که به همت علی دایی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث شده، در روستای آزادده صالح آباد در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید که این پروژه دارای 400 متر مربع زیربنابوده که برای احداث آن مجموعا 300 میلیون تومان هزینه شده بود.

علی دایی به نمایندگی از جامعه ورزشکاران در سومین دو سالانه نشان نیکوکاری که 12 اسفندماه 1392 برگزار شد نشان نیکوکاری را دریافت کرد.

 

خانه میلیاردی و مجلل علی دایی لو رفت / تصاویر15

علی دایی و دختر و همسرش در شو جواهرتشان

 

ازدواج علی دایی

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه 1383 صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در مصاحبه ای با سایت تبیان در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

 

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت:همسرم را هم من انتخاب کردم و هم مادرم. علی دایی در ادامه می گوید:همسرم فرزند اول خانواده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مادر

    با مرام

  • پروانه

    خدا زندگی همه فرزندان رو موفق و شادکام بکنه

  • ف _ ک

    کسی که زحمت بکشه لذتش رو هم میبره

  • اکبر

    سلام من یه استقلالی هستم ولی به وجود علی دایی افتخار میکنم واقعا علی دایی یه اسطوره است.