شمانیوز
شما نیوز

اولین صحبت های بهاره رهنما بعد از مرگ پدرش + فیلم

بهاره رهنما بازیگر مطرح ایرانی است. بهاره رهنما با بازی در فیلم افعی وارد عرصه بازیگری شد. بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در شهر اراک می باشد.

اولین صحبت های بهاره رهنما بعد از مرگ پدرش + فیلم

 مه شو : بهاره رهنما بازیگر مطرح ایرانی است. بهاره رهنما با بازی در فیلم افعی وارد عرصه بازیگری شد. بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در شهر اراک می باشد. بهاره رهنما تا کنون دوبار ازدواج کرده و همسر سابقش پیمان قاسم خانی و همسر فعلی اش امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی می باشد.بهاره رهنما یک دختر به نام پریا دارد که در خارج از کشور در رشته موسیقی تحصیل می کند.

 

بهاره رهنما متولد چه سالی است؟

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

 

 

 

اصالت بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده است.

 

 

 

علت طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی 

بهاره رهنما به تازگی در گفتگویی با مجله 'دیده بان' وقتی سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند! بهاره رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت:{مردم} لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد.وی ادامه داد:علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied