شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش سری جدید گاندو + ساعت تکرار

سریال گاندو در 40 قسمت قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. سریال گاندو از امشب پنجشنبه 31 تیرماه ساعت هرشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه پخش می شود. تکرار و بازپخش این سریال هر روز ساعت 14 و 45 دقیقه می باشد.

زمان پخش سری جدید گاندو + ساعت تکرار

به گزارش شمانیوز: سریال گاندو در 40 قسمت قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. سریال گاندو از امشب پنجشنبه 31 تیرماه ساعت هرشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه پخش می شود. تکرار و بازپخش سریال گاندو هر روز ساعت 14 و 45 دقیقه می باشد.

 

پخش سریال «گاندو» از امشب (پنجشنبه) در حالی بدون اعلام قبلی آغاز شد که پیش از این، در نوروز ۱۴۰۰ فصل دوم سریال «گاندو» در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه رفته بود. همچنین در پایان این ۱۳ قسمت، از سوی شبکه سه، وعده داده شد که باقی قسمت‌های این سریال پس از انتخابات روی آنتن خواهد رفت.

تا اینکه بالاخره امشب، پخش سریال از قسمت اول آغاز و آن‌طور که از سوی روابط عمومی شبکه سه اعلام شده، قرار است در ۴۰ قسمت پخش شود.

فصل دوم «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی محصولی از موسسه شهید آوینی است و بر مبنای پرونده‌های واقعی، به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آن‌ها در کشور می‌پردازد.

«گاندو» در طول پخش با انتقاد‌هایی از سوی نمایندگانی از دولت دوازدهم همراه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خیلی عالی