شمانیوز
شما نیوز

خودروهای لاکچری رامبد جوان + تصاویر

رامبد جوان بازیگر جوان سینمای ایران است. رامبد جوان با یکی از بازیگران خانم ازدواج کرده و متاهل است. رامبد جوان دارای یک فرزند دختر است.

خودروهای لاکچری رامبد جوان + تصاویر

به گزارش شمانیوز: رامبد جوان بازیگر جوان سینمای ایران است. رامبد جوان با یکی از بازیگران خانم ازدواج کرده و متاهل استرامبد جوان دارای یک فرزند دختر است. 

 

4516781 - Copy

 

4372510

 

زندگینامه رامبد جوان

  • نام :رامبد
  • نام خانوادگی :جوان تبریزی
  • تاریخ تولد :1 دی 1350 
  • همسر سابق :ماندانا روحی - سحر دولتشاهی
  • همسر:نگار جواهریان
  • حرفه :بازیگری ، کارگردانی ، مجری
 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

زندگی شخصی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

 

نگار-جواهریان

 

کودکی رامبد جوان از زبان خودش

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.
 

WhatsApp+Image+2021-07-21+at+17.05.48

 
جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی
رامبد جوان سال گذشته به مناسبت روز زن به همسرش یک موتور سیکلت هدیه داد! شایعاتی تائید نشده در مورد زندگی مشترک این دو وجود دارد که حاکی از آن است که این دو اخیرا از یکدیگر جدا شده اند.
 

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام و علیکم، فیلم ویا ویدیو ویا کلیپ بگذارید خیلی بهتر است،و طرفداران شما هم بیشتر می شود و مفیدتر هم خواهد بود،،،من محمد امیر از کرج هستم،،،،،،اگر اهمیت دادید موفق باشید و سالم،،،