شمانیوز
شما نیوز

درگیری شدید احسان علیخانی با ساسی مانکن + عکس

پس از تیکه ی احسان علیخانی به ساسی مانکن در برنامه عصر جدید ساسی مانکن نیز بیکار ننشست با افشاگریهایش در مورد احسان علیخانی و ثروتش آبروی احسان علیخانی را برد.

درگیری شدید احسان علیخانی با ساسی مانکن + عکس

به گزارش شمانیوز: پس از تیکه ی احسان علیخانی به ساسی مانکن در برنامه عصر جدید ساسی مانکن نیز بیکار ننشست با افشاگریهایش در مورد احسان علیخانی و ثروتش آبروی احسان علیخانی را برد.

 

ساسی مانکن در واکنش به احسان علیخانی یک استوری گذاشت:

 

1

 

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

 

 

 

72231c62-d25e-4436-849b-bc4af5df5529

 

بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

 

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

 

 

 

کودکی احسان علیخانی

 

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

 

 

 

hhe924

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    🤣🤣🤣🤣یا حسین

  • سوگل

    احسان علی خوانی کار خوبی کردی من از ساسی بدم
    میاد 😱😱