شمانیوز
شما نیوز

خوشگذرانی مهدی قائدی و همسرش در دبی + عکس

سردار آزمون و مهدی قائدی در کنار همسرانشان در یک مرکز خرید

خوشگذرانی مهدی قائدی و همسرش در دبی + عکس

مهدی قائدی به همراه همسرش به دبی سفر کرده بود که این سفر حواشی ای را در پی داشت . خانواده مهدی قائدی از این سفر بی اطلاع بودند که همین موضوع واکنش رسانه ها را در پی داشت . مهدی قائدی پیش از این با انتشار عکس ها و فیلم های عاشقانه از خودش و همسرش حسابی در فضای مجازی وایرال شده بود  . در ادامه عکس و ویدیوی جدید مهدی قائدی را می بینید . 

 


خبرداغ : خودرو میلیاردی سام درخشانی؛ سام درخشانی درکنار همسر و دخترش  


 

 
 

مهدی قائدی و سردار آزمون در کنار همسران خود در دوبی دیده شده اند. سلفی مهدی قائدی و سردار آزمون در کنار همسران آنها لو رفته است.این در حالی است که چند روز قبل هم مهدی قائدی در یک ویدئو از انگشتر گران قیمت همسرش رونمایی کرد. مدتی قبل گل مهدی قائدی بهترین گل از راه دور آسیا شناخته شد.  مهدی قائدی  و سردار آزمون از فوتبالیست های موفق و محبوب ایرانی هستند.

 

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. او در عرصه ملی در تمامی رده های سنی تیم ملی به میدان رفته است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می باشد.

 

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آن ها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ است . مهدی قائدی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست بازیکن میانی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.مهدی قائدی با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد . مهدی قائدی حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است .  مهدی قائدی  یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که به صورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

 

مهدی قائدی

به گزارش رکنا، مهدی قائدی در جدیدترین استوری خود پس از پیروزی استقلال کلیپی با همسرش را منتشر و ابراز خوشحالی کرد.

 
 
 
 
Play Video
 
 
 
 

بیو گرافی کامل مهدی قائدی

        نام :مهدی

        نام خانوادگی :قائدی

        تاریخ تولد :14 آذر 1377

        محل تولد :بوشهر

        باشگاه کنونی :استقلال

        شماره پیراهن :16

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

استقلال مهدی قائدی

 

وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

 

مهدی قائدی

 

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود.

 

مصاحبه با مهدی قائدی

*از اینکه در این تیم پرستاره فرصت کمی برای درخشش داشته باشی، نگران نیستی؟

مهدی قائدی :نگران؟ نه اتفاقاً افتخار می کنم که جزو یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال هستم و این هم لطف خداوند است که در این برهه زمینه ورود من به این تیم بزرگ را فراهم کرد. من در این تیم خودم را برای هر اتفاق و تجربه ای آماده کردم و تنها به این موضوع اشاره می کنم که اگر لازم باشد برای استقلال درون دروازه هم می ایستم (باخنده).

 

زن مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

*یعنی مهدی رحمتی را نیمکت نشین می کنی؟

نه اما اگر لازم شد دروازه بان شوم از خود آقامهدی رخصت می گیرم و با اجازه او بازی می کنم (باخنده).

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.

*ماجرای کوچ خانواده تو به تهران هم خیلی سر و صدا به پا کرد و خبر رسید باید در هتل زندگی کنی؟

من همین الان هم در هتل زندگی می کنم اما سخت دنبال یک واحد مسکونی بر حسب توان مالی هستم تا خانواده ام را به تهران بیاورم و شک نکنید تا چند روز دیگر به این هدف می رسم چون نمی توانم دور از پدر و مادرم باشم. به خصوص مادرم که خبر دارم چمدان هایش را از هفته ها قبل برای سفر به تهران و حضور در کنار من بسته است. متأسفم که برخی ندانسته و بدون اطلاع این گونه اخبار را رواج می دهند.

 

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا - شجاع خلیل زاده - سیامک نعمتی - بشار رسن - ) قرار بگیرید.

 

اولین بازی قائدی در لیگ برتر

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط 18 سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه 71 از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

 

مهدی قائدی هافبک تیم استقلال تهران

اما علاوه بر حرکات تکنیکی، سانتر کوتاه قائدی در دقیقه 72 که بعد از مدافعان استقلال خوزستان و در موقعیتی عالی مقابل تیرک دوم مقابل پای جابر انصاری فرود آمد و البته توسط این بازیکن به اوت زده شد، نشان داد با چشمانی باز فوتبال بازی می کند و می تواند پاس های طلایی منجر به گل هم بدهد.

 

افتخارات مهدی قائدی

        پدیده لیگ آزادگان 96–1395

        جام حذفی 96 با استقلال تهران

 

مهدی قائدی کیست؟ 

 
مهدی قائدی فوتبالیست و بازیکن فوتبال در 14 آذر 1377 در بوشهر به دنیا آمده و در پست وینگر توپ می‌زند.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی

عشق به فوتبال خیلی زود باعث شد بیخیال تحصیل شود. حالا با 166 سانتی‌متر قد وینگر و مهاجم از او به عنوان نیمار فوتبال ایران نام برده ‌می‌شود.

مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه‌های تیم فوتبال ایران جوان بوشهر آغاز کرد.

تا اینکه سال 1395 وارد تیم بزگسالان شد.

 

مهدی قائدی

مهدی قائدی

 

همسر مهدی قائدی

در تیر ماه سال 98 عکسی با حلقه در دست چپ او منتشر شد. که نشان از ازدواجش داده و اینکه او نیز به جرگه متاهلین پیوسته است. البته عکسی از همسرش و واکنشی نسبت به خبر ازدواج تاکنون نشان نداده است.

اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است. ازدواجش را علنی کرد، گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سروصدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

 

آمار و سوابق گلزنی

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد.

تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که  قائدی در آن عضو بود. پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست.

وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل 1395-1396 توانست 10 گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

پس از درخشش در لیگ یک، استقلال و پرسپولیس برای جذب او دست به کار شدند. قائدی سرانجام در تیرماه 1396 با قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست.

او اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ 13 مرداد 1396 در مقابل استقلال خوزستان انجام داد.

این فوتبالیست در این بازی در دقیقه 64 به جای امید نورافکن وارد زمین شد. و با حرکات تکنیکی‌اش تصویر خوبی از خود به جا گذاشت.

 

مهدی قائدی

مهدی قائدی

 

بازیکن باشگاه استقلال

از سال 2017 به استقلال تهران پیوست و تاکنون نیز در سال 2019 در این تیم بازی می‌کند.

وی عضو تیم ملی و تیم امید ایران نیز بوده و چند بازی ملی نیز داشته است.

قائدی توسط امیرحسین پیروانی به تیم ملی زیر 20 سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد. اولین بازی ملی خود را در برابر زامبیا به میدان رفت.

 

تصادف رانندگی

این بازیکن فوتبال در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

 او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آن‌ها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود. و یک فوتبالیست همراه آن‌ها بر اثر تصادف فوت می‌کند.

فوت احمد شاکری حواشی زیادی برای مهدی به وجود آورد. خانواده فوتبالیست فوت شده از قائدی شکایت می‌کنند. گفته می‌شود که خود این فوتبالیست پشت فرمان نشسته بود.

 

مهدی قائدی

مهدی قائدی

 

اخراج از استقلال

وی حواشی زیادی برای تیم استقلال بوجود آمده که از جمله یکبار اخراج در مهرماه 1396 به دلیل بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر مربی تیم استقلال بوده و بار دیگر به علت حضور نداشتن در تمرینات تیم در فروردین ماه 98 از این تیم اخراج شد.

مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال، با جثه کوچک خود برای خیلی‌‌ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود. به همین دلیل در میان طرفدارانش به باشو معروف است.

 در بدو ورود او به استقلال، به سرعت ویدیوهای دریبل و حرکات استثنایی او در دنیای مجازی پخش شد و باعث محبوبیتش شد.

وی که برای پیوستن به استقلال ترک تحصیل کرده بود. سربازی نرفته است و هنوز در تلاش برای به تاخیر انداختن آن است.

 

علایق مهدی قائدی

مهدی قائدی از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدارو شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت ‌های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

هدفم  تیم ملی است می‌خواهم از فرصت پوشیدن پیراهن استقلال به بهترین نحو استفاده کنم. و کادر فنی تیم ملی را برای دعوت  به اردوی تیم ملی تحت تاثیر قرار دادم.

امیدوارم از این بهترین بیوگرافی لذت برده باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied