شمانیوز
شما نیوز

فخر فروشی محمدرضا گلزار بعد از بحران آب در خوزستان + عکس

استایل ورزشی رضا گلزار جلوی آسانسور خونشون

فخر فروشی محمدرضا گلزار بعد از بحران آب در خوزستان + عکس

به گزارش شمانیوز : محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده کشور است که طرفداران زیادی در ایران دارد . محمدرضا گلزار تاکنون موفق به دریافت جایزه معتبر در عرصه سینما نشده است اما از گران قیمت ترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما به حساب می آید . محمدرضا گلزار ازدواج نکرده است اما حواشی و شایعات زیادی پیرامون ازدواج او در فضای مجازی پخش شده است . گلزار عکسی در اینستاگرام خودش منتشر کرده است که حسابی جنجالی شد و با واکنش کاربران مواجه شد چرا که بسیاری از گلزار توقع داشتند به موضوع خوزستان و بحران بی آبی در این استان واکنش نشان بدهد اما او عکس در فضای مجازی منتشر کرد که نمایانگر زندگی لاکچری این بازیگر سینما بود . 

 

download (1)

 

رضا گلزار این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد . 

 

 محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

 

رضا گلزار این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

 

هیچ محدودیتی ایجاد نمیکنه برای همه بهترینهارو آرزو کن✅❤️

 

محمدرضا گلزار

 

بیزنس های مختلف گلزار

گلزار سردمدار انواع مشاغل است. مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعد ها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

 

download (2)

 

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام گو اسپورت، نمایندگی فرانسه را دارد ودر شهر دبی مرکز سولاریومی «برنزه کردن پوست» به نام سان پینت را دارد و شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی نیز دارد.

جالبه بدونید گلزار در کنکور، درس عربی و معارف را 100 زده است، در زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس میکرد و میگوید به شدت آدم مذهبی هستم.

 

محمدرضا گلزار

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied