شمانیوز
شما نیوز

حرف های جالب پانته آ بهرام درباره استقلال+ فیلم

پانته آ بهرام طرفدار دو آتشه استقلال است.

به گزارش شمانیوز: پانته آ بهرام بازیگر پر افتخار سینما و تلویزیون یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم استقلال است . پانته آ بهرام در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید حرف های جالبی در رابطه با استقلال گفته است. گفتنی است پانته آ بهرام در بین شهروندان استقلالی محبوبیت خاص خود را دارد.

بیوگرافی پانته آ بهرام 

پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر متولد 13 اسفند 1348 در تهران می باشد و 48 سال سن دارد.

تحصیلات: بهرام در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. 

او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد. سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید.

او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

وی این روزها در حال بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی می باشد.

پانته‌آ بهرام در خصوص لقبی که اهالی سینما به آن دادند گفت: من متفاوت‌ترین بازیگر سینما و تلویزیون هستم زیرا بازیگری را با احترام به این شغل و جدیت آغاز کردم و این حرفه برایم یک شغل دم دستی نبود.

وی  افزود: بازیگری من با تئاتر کلید خورد و همه می‌دانند که تئاتر نه پول و نه شهرت دارد؛ من قدرتمند، درست و دقیق به راهم ادامه دادم و در سن 19 سالگی به دلیل بازی در تئاتر بهرام بیضایی جایزه‌ی تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم.

بازیگر فیلم “چهار شنبه سوری” اظهار داشت: من سعی کردم در تمام این سالها  استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم جزء با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم.

وی ادامه داد: وقتی با دانش و علاقه وارد حرفه‌ای شوی قطعا در آن موفق خواهی شد و اگر به شغلت احترام بگذاری و آن را به نحو احسن انجا دهی پول به دنبالش می‌آید. از سویی افراد باید سریع تکلیف آینده‌ی خود را مشخص کنند و به زندگیشان جهت دهند. گاهی اوقات من فرد 50 ساله‌ای را می‌بینم که علاقه مند به بازیگری بوده و در پی رسیدن به این شغل است و من چاره‌ای جز افسوس خوردن برای این فرد ندارم؛ البته درست است که هیچ زمانی برای شروع دیر نیست اما اقدام زو تر سبب نتیجه گیری بهتر می‌شود.

بهرام در خصوص وضعیت کنونی بازیگران سینمای ایران عنوان کرد: در همه جای دنیا دو دسته بازیگر سطحی و استخوان دار داریم.

این بازیگر ادامه داد: من نام مافیا را در سینمای ایران نمی برم و به نظرم مافیا وجود ندارد. در سینمای ما همچون بازی شطرنج دو جناح سفید و سیاه وجود دارد و من به دلیل بلد نبودن این بازی جزؤ هیچ گروهی نیستم. من سالها در سینما به جای شطرنج تخت نرد بازی کردم و منچ انداختم چون به نسبی بودن جهان و بینابین بودن آن اعتقاد دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied